کد خبر : 1554010 | 24 شهریور 1397 ساعت 19:19 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 3 - 0 فولام؛ قدرت نمایی در خانه

منچسترسیتی موفق شد در خانه خود با 3 گل فولام را مغلوب کند.

سیتی 3 - 0 فولام؛ قدرت نمایی در خانه

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که برای کاهش فاصله خود با صدر جدول نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشتند، موفق شدند با ارائه نمایشی مقتدرانه با 3 گل سانه، سیلوا و استرلینگ فولام را مغلوب کرده و به 2 امتیازی صدر جدول برسند.

 

بازی با برتری سیتی آغاز شد و این تیم موفق شد در همان دقیقه 2 و با ارسال زمینی فرناندینیو و ضربه تمام کننده لروی سانه مقابل دروازه خالی به گل اول دست یابد.

 

1336485

 

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 19 به گل دوم هم رسید. پاس به بیرون برناردو سیلوا به صورت اتفاقی در دهانه دروازه به داوید سیلوا رسید و او با یک ضربه دقیق زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1336488

 

در دقیقه 28 فولام فرصت بسیار خوبی برای کاهش اختلاف داشت اما ضربه آندره شورله با عکس العمل مناسب ادرسون همراه شد.

 

در اواخر نیمه اول لروی سانه با یک حرکت انفرادی می توانست باز هم دروازه فولام را باز کند اما ضربه او توسط بتینلی مهار شد تا نیمه اول با همان برتری 0-2 سیتی به پایان برسد.

 

همانند نیمه اول، سیتی در همان ابتدای نیمه دوم باز هم به گل رسید. ارسال زمینی سرخیو آگوئرو از سمت راست با ضربه استرلینگ در دهانه دروازه همراه بود تا سیتی به گل سوم هم دست یابد.

 

1336487

 

دقایقی بعد و روی پاس داوید سیلوا، این گابریل ژسوس بود که می توانست نام خود را در بین گلزنان این بازی ثبت کند اما دروازه بان فولام مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 65 و روی همکاری استرلینگ و ژسوس، سیتی باز هم صاحب فرصت شد اما تلاش مهاجم برزیلی یک بار دیگر بی نتیجه ماند. در دقیقه 80 و روی پاس به عقب گابریل، برناردو سیلوا در آستانه باز کردن دروازه فولام قرار گرفت اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی جریان بازی آرام شد و در نهایت سیتیزن ها با همان 3 گل حریف نگون بخت خود را بدرقه کردند.

دیدگاه‌ها