کد خبر : 1554046 | 24 شهریور 1397 ساعت 21:47 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: این بازی کمی مرا نگران کرد

بارسا امشب به زحمت و با نتیجه 1-2 موفق شد در زمین سوسیداد پیروز شود.

والورده: این بازی کمی مرا نگران کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه اول با یک گل به رختکن رفت ولی گل های سوارز و دمبله در نیمه دوم، ورق را به سود این تیم برگرداند. آبی و اناری ها با کسب این پیروزی همچنان در صدر باقی ماندند.

 

 

1336542

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« این بازی کمی مرا نگران کرد. البته نه خیلی زیاد ولی واضح است که در برخی زمینه ها باید بهتر شویم.

سوسیداد از جلو ما را پرس کرده بود و بازیکنان این تیم در هنگام دفاع منسجم عمل می کردند. نیمه اول به سختی می توانستیم فضاهای خالی را پیدا کنیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم تا شکل بازی را عوض کنیم. تصمیم گرفتیم بیشتر از چپ حرکت کنیم و اقدام به ارسال توپ های بلند و عرضی کردیم. سوسیداد در بسیاری دقایق ما را به زحمت انداخت و در ضدحملات بسیار خطرناک بودند.»

 

والورده ادامه داد:« جو ورزشگاه عالی بود و این هواداران به هر تیمی انگیزه می دهند. وقتی در زمین سوسیداد عقب می افتید، جبران کار ساده ای نیست.»

 

والورده در مورد به میدان فرستادن ویدال در 15 دقیقه پایانی گفت:« یک ربع به اتمام مسابقه مانده بود و نیاز به هافبکی پرقدرت داشتیم تا در میانه زمین به قدرت ما اضافه کند. ویدال دقیقا همان بازیکنی بود که در آن دقایق نیاز داشتم.»

 

دیدگاه‌ها