کد خبر : 1554092 | 25 شهریور 1397 ساعت 09:21 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی کلمبیایی بایرن سر ناسازگاری دارد؟

عصبانیت خامس از کم بازی کردن در تیم کوواچ

خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی بایرن که در دیدار این تیم مقابل لورکوزن درخشان ظاهر شد و یک گل به ثمر رساند از اینکه نیکو کوواچ او را از ابتدای بازی به میدان نفرستاده ناراحت است.

عصبانیت خامس از کم بازی کردن در تیم کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، خامس از تابستان گذشته که از رئال به مونیخ آمد یکی از مهمترین ستاره‌‌های بایرن بوده. با اینکه بعد از جدایی یوپ هاینکس از بایرن اخبار و شایعات زیادی مبنی بر جدایی او مطرح شده ولی خامس با تکنیک بالا و استعداد ذاتی‌اش همچنان یکی از بازیکنان محبوب هواداران بایرن است. با اینکه رسانه‌ها چند روز پیش اعلام کرده بودند خامس به مسئولین باشگاه اعلام کرده مایل است بایرن را ترک کند اما او دیشب در مقابل لورکوزن یک بازی درخشان به نمایش گذاشت و در آخرین دقیقه‌ی بازی گل سوم بایرن را وارد دروازه حریف کرد.


بعد از پیروزی بایرن مقابل لورکوزن، ازکیل دارای خبرنگار شبکه‌ی فاکس اسپورتز گزارش داد که خامس رودریگز از زمان کم حضور خود در میدان راضی نبوده است. این خبرنگار نوشت:" خامس رودریگز با اینکه یک گل به ثمر رساند و یک گل دیگرش از طرف داور مردود اعلام شد ولی وقتی در حال ترک میدان بود به شدت عصبانی به نظر می‌رسید".


به اعتقاد این خبرنگار، ریشه‌ی ناراحتی خامس به این موضوع برمی‌گردد که نیکو کوواچ در جریان آخرین دور بازی‌های ملی از خامس خواسته بوده به تیم ملی کشورش ملحق نشود. دارای در این باره نوشت:" خامس فکر می‌کرد در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت. کوواچ از او خواسته بود در بایرن بماند و برای بازی‌های دوستانه‌ی ملی به کلمبیا نرود ولی خامس فکر نمی‌کرد این موضوع روی به میدان رفتنش در بوندس‌لیگا تاثیر داشته باشد".


اگر این موضوع واقعیت داشته باشد به احتمال زیاد کوواچ و خامس در هفته‌های آینده مشکلات زیادی در رابطه‌ی خود خواهند داشت. ولی خبرنگار فاکس اسپورت معتقد است که کوواچ احتمالاً قصد دارد از ستاره‌ی کلمبیایی‌اش در بازی‌های مهمتر به صورت کامل استفاده کند. او در این باره نوشت:" خامس کمتر از یک هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بنفیکا بازی کند. از طرفی کوواچ قبلاً گفته بود که من بازیکنان خوب زیادی دارم که همه باید بازی کنند. به نظر می‌رسد خامس نباید از کم بازی کردن تا این حد عصبانی باشد".

دیدگاه‌ها