کد خبر : 1554224 | 25 شهریور 1397 ساعت 14:43 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب ولی واقعی؛ هو شدن سیمئونه توسط هواداران

روز گذشته و در جریان بازی اتلتیکو و ایبار، دیگو سیمئونه برای اولین بار از سوی هواداران هو شد.

عجیب ولی واقعی؛ هو شدن سیمئونه توسط هواداران

به گزارش "ورزش سه"، یک تساوی دیگر روز گذشته در کارنامه اتلتیکو به ثبت رسید تا فاصله این تیم با بارسلونا در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش یابد. تساوی 1-1 برابر ایبار آن هم با گل دقیقه 94 باعث شد تا روند ناکامی های روخی بلانکوس در شروع فصل، تداوم یابد.

 

 

1336780

 

 

اتفاق عجیب در این بازی، هو شدن سیمئونه توسط هواداران اتلتیکو در دقیقه 71 بود. پس از بالارفتن تابلوی تعویض و مشخص شدن اینکه رودریگو باید زمین را ترک کند، هواداران حاضر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شروع به سوت های اعتراضی و هو کردن سیمئونه کردند. رودریگو شاید بهترین بازیکن اتلتیکو بود و باید جای خود را به یک مهاجم 19 ساله به نام بورخا می داد.

تعویضی که با تعجب رودریگو نیز همراه شد اما در نهایت بازیکنی که به جای او وارد زمین شد، توانست دقیقه 94، گل تساوی اتلتیکو را به ثمر برساند.

 

سیمئونه در پایان بازی و در واکنش به سوت های اعتراضی هواداران گفت:« هواداران را درک می کنم. آنها می بینند که بهترین بازیکن شان باید تعویض شود؛ در حالی که تیم نتیجه نگرفته؛ ولی من مربی ام و هر روز با این بازیکنان در حال کار کردن هستم. ما نیاز به گل داشتیم و باید بیشتر حمله می کردیم. بورخا را به همین دلیل به زمین فرستادم و در نهایت همین بازیکن، گل تساوی ما را زد.»

 

دیدگاه‌ها