کد خبر : 1554326 | 26 شهریور 1397 ساعت 00:59 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف میلان در خانه کالیاری

میلان در دیداری از هفته چهارم سری آ، در خانه کالیاری به تساوی 1-1 رضایت داد.

توقف میلان در خانه کالیاری

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار تیم میزبان خیلی زود پیش افتاد اما میلانی ها در نیمه دوم توسط گونسالو ایگواین به گل تساوی رسیدند و توانستند از این دیدار خارج از خانه، یک امتیاز بگیرند.

کالیاری بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که ابتدا ضربه پاوولتی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت، ژوائو پدرو با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل میلانی ها پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، می توانستند در دقیقه 11 به گل تساوی برسند اما ضربه چالهان اوغلو از کنار دروازه به بیرون رفت. 5 دقیقه بعد بار دیگر چالهان اوغلو صاحب موقعیت شد اما ضربه او این بار به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری میلان ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 27 صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما بوناونتورا در موقعیتی عالی، ارسال کالابریا را به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه ها به وجود نیامد تا این نیمه با برتری 1-0 میزبان به پایان برسد.

 

1336933

 

در نیمه دوم میلان شروع بهتری داشت و خیلی زود به گل تساوی رسید. پرس کسیه از پشت محوطه جریمه کالیاری، باعث شد تا مدافع این تیم دچار اشتباه شود و یک موقعیت خوب برای ایگواین به وجود بیاید. او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. اما در دقایق پایانی، بار دیگر میلانی ها برای زدن گل برتری پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در وقت های تلف شده به گل برسند اما کرانیو، دروازه‌بان کالیاری، مانع گلزنی سوسو شد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها