کد خبر : 1554413 | 26 شهریور 1397 ساعت 13:13 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرمول یک و علی ضیا امروز با سه ورزشکار مطرح

علی‌اکبری امروز به تلویزیون می‌رود

قهرمان ایرانی MMA به همراه دو چهره ورزشی دیگر امروز میهمان برنامه فرمول یک در تلویزیون هستند.

علی‌اکبری امروز به تلویزیون می‌رود

به گزارش" ورزش سه" علی ضیا و برنامه پرمخاطبش فرمول 1 چند هفته ای است که میهمانان ورزشی سرشناسی را به عنوان میهمان به برنامه دعوت می کند. بعد از حضور خواهران منصوریان در برنامه روز گذشته فرمول 1  که اولین گفت و گوی تلویزیونی این دو خواهر بعد از حواشی مربوط به مصاحبه تلویزیونی شان بود امروز علی ضیا سه میهمان سرشناس دیگر دارد.


امیر علی اکبری قهرمان ایرانی مسابقات MMA که به تازگی برای قهرمانی ACB در یک مسابقه جذاب و حساس دانیل ملقب به خرس لهستانی را شکست دهد تا برای کسب کمربند قهرمانی به مصاف واخایف روس برود و این در حالی است که علی اکبری از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است و همین موضوع یک مدتی مسابقه قهرمانی اش با حریف روس را به تعویق می اندازد.


علی اکبری که دوران مصدومیت را طی می کند امروز میهمان فرمول یک است. دیگر میهمان این برنامه علیرضا استکی مربی بوکس است که امیر علی اکبری را در مسابقات کوچ می کند و مربی او در رقابت های MMA است.


سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال که مداح اهل بیت هم هست احتمالا به خاطر همزمانی با روزهای عزاداری محرم به برنامه فرمول یک دعوت شده و دیگر میهمان این برنامه است.


برنامه فرمول 1 امروز ساعت 17:40 از شبکه اول سیما پخش می شود.

 

دیدگاه‌ها