کد خبر : 1554700 | 27 شهریور 1397 ساعت 10:35 | 92.3K بازدید | 0 دیدگاه

فریادهای ستاره ایرانی جهانی شد

تجربه اولین شادی گل جهانبخش مقابل دوربین ها

آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر جزیره با کامبک به یادماندنی برایتون در حضور ستاره ایرانی به پایان رسید تا تصاویر شادی های این بازیکن و هم تیمی هایش جهانی شود.

تجربه اولین شادی گل جهانبخش مقابل دوربین ها

به گزارش "ورزش سه"، جدال ساوتهمپتون با برایتون آلبیون دوشنبه شب به نمایشی دراماتیک برای شاگردان کریس هیتن تبدیل شد، نمایشی که در پایان کامبکی فوق العاده برای علیرضا جهانبخش و هم تیمی هایش به ارمغان داشت تا آنها از شکستی سنگین یک تساوی به شیرینی عسل بسازند تا با دست پر به "لندن کنار دریا" بازگردند.

 

1337318


کریس هیتن مثل تمام هفته های گذشته در شرایطی ترکیب 11 نفره خود را معرفی کرد که باز هم خبری از علیرضا جهانبخش 17 میلیون پوندی در جمع نفرات اصلی نبود تا ستاره ایرانی از روی نیمکت بازی را آغاز کند. روند جدال دو تیم چندان به سود سبزپوشان برایتون نبود تا جایی که شاگردان مارک هیوز سرشناس با دو گل از مهمان خود پیش افتادند تا طرفداران شان سرودهای برد خانگی سر بدهند.

 

1337321


سرمربی برایتون در این دقیقه مثل تمام بازی های گذشته وینگر ایرانی را وارد زمین کرد تا این بار جهانبخش نقشی کلیدی در تفکرات تهاجمی داشته باشد و کنار کناکورت فرانسوی همان بازیکنی که بازی قبلی بعد از تعویض با جهانبخش جنجال ساز شد همین طور مورای مثلث ویرانگری در دقایق پایانی بسازد. ستاره ایرانی با ورودش جان تازه ای به خط حمله داد تا جایی که بارها تا آستانه فروپاشی دروازه ساوتهمپتون پیش رفت به خصوص در دقیقه 80 بازی که ضربه دیدنی او با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد تا آه از نهاد جهانبخش و برایتونی ها بلند شود.

 

1337317

 


به هر شکل ممکن این بازی با پنالتی دقیقه 1+90 مورای به تساوی 2-2 کشیده شد تا نتیجه ای فوق العاده برای برایتونی ها در خانه رقیبی سنتی همچون ساوتهمپتون رقم بخورد، همان تیمی که باعث حذف زودهنگام مرغ های دریایی از جام اتحادیه شده بود. بعد از گل تساوی جهانبخش در شادی برایتونی ها نقشی پررنگ داشت تا اولین شادی گل ستاره ایرانی شهرتی جهانی پیدا کند و در قاب تصاویر رسانه های معتبر جهان سرو صدای زیادی به پا کند.


با این نمایش که مورد توجه رسانه های جزیره قرار گرفت تا میانگین امتیاز بالایی برای جهانبخش در پی داشته باشد انتظار می رود خرید رکوردشکن برایتونی ها از بازی های هفته ششم بتواند به ترکیب اصلی بازگردد تا به مهره ای تعیین کننده و کلیدی همچون دوران حضور در آلکمار تبدیل شود.

 

1337313

 

1337319

 

1337314

 

1337315

 

1337316

دیدگاه‌ها