کد خبر : 1554720 | 27 شهریور 1397 ساعت 11:52 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کولاکوویچ جایگاه دوم را پس می گیرند؟

ایران-فنلاند؛ این بازی تشریفاتی نیست!

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی از مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان به مصاف فنلاند می رود.

ایران-فنلاند؛ این بازی تشریفاتی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در روز پایانی مرحله نخست مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، 8 مسابقه در شهرهای مختلف ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود.


ایران که شب گذشته اولین شکست خود را برابر لهستان آن هم با نتیجه 3 بر صفر تجربه کرد؛ امید چندانی به صدرنشینی در گروه D ندارد. برای اینکه شاگردان کولاکوویچ صدرنشین شوند، ایران باید 3 بر صفر از سد فنلاند عبور کند و بلغارستان هم 3 بر صفر لهستان را شکست دهد تا شاید در صورت امتیازشماری ایران وضع بهتری پیدا کند که خیلی بعید است.


با این حال بلندقامتان ایرانی دیشب جایگاه دومی را هم به بلغارستان واگذار کردند و  برای بازپس گیری آن و همچنین داشتن روحیه ای بهتر بعد از شکست برابر لهستان محکوم به شکست دادن فنلاند هستند. از سوی دیگر امتیازات این مرحله در مرحله دوم نیز به حساب می آید و این حیث بازی امشب به هیچ وجه جنبه تشریفاتی ندارد.


کوبا و پورتوریکو در این گروه با عنوان های پنجمی و ششمی به کار خود پایان دادند و در واقع صعود فنلاند هم به دور بعدی قطعی شده است.


برنامه بازی های روز سه شنبه 27 شهریور به شرح زیر است:


* گروه اول، فلورانس:
ژاپن – آرژانتین
ایتالیا – اسلووونی


* گروه دوم، روسه:
چین – برزیل
کانادا – فرانسه


* گروه سوم، باری:
آمریکا – تونس
صربستان – روسیه


* گروه چهارم، وارنا:
فنلاند – ایران، ساعت 18:30
بلغارستان – لهستان، ساعت 22:10


باید دید بعد از برگزاری بازی های امشب ایران در دور دوم در کدام گروه قرار می گیرد و با چه تیم هایی برای صعود به جمع 6 تیم پایانی مصاف خواهد داد.

دیدگاه‌ها