کد خبر : 1555764 | 31 شهریور 1397 ساعت 23:05 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود شاگردان اسپرو به جمع 6 تیم نهایی

آمریکا، بازهم ایران را امیدوار نگه داشت

تیم ملی والیبال آمریکا با شکست 3 بر صفر بلغارستان صعودش به را به جمع 6 تیم نهایی قطعی کرد.

آمریکا، بازهم ایران را امیدوار نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال آمریکا در چارچوب بازی های گروه G به مصاف بلغارستان رفت. بلغارها که شب گذشته ایران را 3 بر صفر شکست داده بودند، با روحیه بهتری به مصاف شاگردان اسپرو رفتند.


کنستانتینف و تیمش با وجود حمایت تماشاگران خودی در صوفیه نتوانستند از پس قدرت آمریکا بربیاند. آنها 3 ست متوالی را با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 18 به حریف خود باختند و در مجموع این بازی را 3 بر صفر واگذار کردند.
آمریکا با این برد 3 امتیازی، در مجموع 19 امتیازی شد و صعود خود را به عنوان صدرنشین این گروه قطعی کرد. در واقع آنها حتی در صورت شکست برابر ایران در بازی فردا نیز صدرنشین باقی می مانند و در جمع 6 تیم نهایی مسابقات حضور خواهند داشت.

 

1338660


با شکست بلغارستان امیدهای ایران نیز زنده ماند و باید دید در ادامه بازی های امشب چه نتایجی رقم می خورد. از طرفی به نظر می رسد فردا آمریکا با توجه به قطعی شدن صعودش با تمام توان مقابل ایران حاضر نشود.


فعلا بعد از آمریکا، تیم های بلغارستان، ایران و کانادا با 4 برد در رده های دوم تا چهارم هستند و بازی های روز آخر سرنوشت آنها را مشخص می کند.

 

 

دیدگاه‌ها