کد خبر : 1555873 | 01 مهر 1397 ساعت 12:32 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

سریال بازی جنجالی ادامه دارد

حمله هواداران آبادانی به پیج مدیررسانه ای پیکان

بازی صنعت نفت و پیکان بعد از دوروز هنوز هم به خاطر جنجال ها و حواشی اش خبرساز است.

حمله هواداران آبادانی به پیج مدیررسانه ای پیکان

به گزارش"ورزش سه" بعد از بازی جنجالی دو تیم صنعت نفت و پیکان که نیمه کاره به پایان رسید هنوز مباحث و حواشی این بازی ادامه دارد.

دیروز انتشار متنی از سوی مدیررسانه ای پیکان که شرایط بازی و حوادث پیش آمده را شرح داده بود با واکنش مدیررسانه ای تیم صنعت نفت آبادان همراه بود واین واکنش باعث شد تا تعدادی از هواداران منتسب به صنعت نفت آبادان به پیج اینستاگرام بهنام مددی مدیررسانه ای پیکان حمله کرده به طوری که او مجبور شد امروز صفحه اش را ببندد. مددی در همین رابطه به "ورزش سه" گفت:« من می خواهم دو مورد را در پاسخ به نامه امین جوکار مدیررسانه ای نفت آبادان بدهم. او دوست و همکار خوب من است و جزو خبرنگاران خوب آبادان است و به او حق می دهم که از قدرت و احساسات هواداران برای تغییر شرایطی که به وجود آمده استفاده کرده و شرایط را طور دیگری نشان بدهد. اما باید بگویم من در متنی که نوشتم به هیچ وجه نه داور را قهرمان و نه به هوادارهای نفت بی احترامی کردم. من فقط از براتعلی مولوی و اتفاقاتی که برای او افتاد نوشتم و به نظرم او قهرمان بود. من تا به حال اسم این داور را نشنیده بودم اما در این بازی هیچ اشتباه تاثیرگذاری نداشت و حتی آن صحنه اوتی که پشتک زدن مهدی قریشی را کاملا درست خطا اعلام کرد به خاطرش سنگ خورد با این وجود و در حالیکه سنگ به کمر او هم خورده بود اما به ناظر بازی می گفت که حاضر است با همین شرایط ادامه دهد تا بازی تمام شود.»


او افزود:« من فقط از کمک داور بازی نوشتم و چیزی از قضاوت آقای موعود بنیادی فر نگفتم چرا که آقای بنیادی فر تا الان اشتباه های زیادی علیه ما داشته است. سال قبل در بازی با استقلال سیاوش یزدانی بازیکن ما را به اشتباه دقیقه 5 از بازی اخراج کرد. بازی شش امتیازی با سایپا که در کورس آسیا بودیم پنالتی الکی را به نفع سایپا سوت زد در حالیکه هیچکس نفهمید چرا این صحنه پنالتی اعلام شد.»


مدیررسانه ای پیکان همچنین گفت:« ایشان گفته که ما دروغ گفته ایم که یکساعت در رختکن بودیم و ساعت 10:40 دقیقه پرواز کردیم اما مسئولان انتظامی شاهد هستند که یکساعت در رختکن بودیم و بعد از آن ما را به مقر نیروی انتظامی کنار ورزشگاه رفتیم و حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه آنجا بودیم. سپس اتوبوس ما خالی و فقط با چمدان هایمان به فرودگاه رفت و ما(تیم پیکان) و داوران را با اتومبیل های پلیس و چندتا چندتا به فرودگاه بردند. ضمن اینکه پرواز را به خاطر ما نگه داشتند و هواپیما ساعت 11:30 از آبادان پرید. بازهم می گویم که خوب نیست از احساسا هوادارانمان استفاده کنیم. هوادارهای آبادانی برای ما عزیز هستند و حتی آقای جلالی هرجا مصاحبه کردند گفتند که دلشان نمی خواهد محرومیتی برای هوادارهای آبادانی پیش بیاید. ما حتی به احترام خبرنگاران آبادانی صبح زود و در ساعت غیرمعمول به  کنفرانس آمدیم اما متاسفانه موج سواری روی احساسات هواداران آبادانی باعث شد که آنقدر مورد بی احترامی قرار گرفتم که صفحه شخصی خودم را بستم. بازهم می گویم من در آن متن کمک داور بازی را قهرمان دانستم چون آقای بنیادی فر داور وسط این بازی نه برای ما نه برای نفت آبادان قضاوت خوبی نداشت.»

دیدگاه‌ها