کد خبر : 1555911 | 01 مهر 1397 ساعت 14:25 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

جو ورزشگاه آبادان در دقایق آخر اصلا خوب نبود

ثاقبی: مساوی دربی بیشتر به دردما می‌خورد

پیکان روزجمعه و در یک بازی دشوار در آبادان در حالی به پیروزی رسید که دو هافبک این تیم هردو گل تیمشان را به ثمر رساندند.

ثاقبی: مساوی دربی بیشتر به دردما می‌خورد

به گزارش" ورزش سه" شاهین ثاقبی در چند هفته اخیر یکی از بهترین بازیکنان پیکان بوده است. او بعد از بازی دوستانه برابر سایپا که برای تیمش گلزنی کرد در سه بازی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر و یک بازی جام حذفی برابر پارس جنوبی در ترکیب پیکان به میدان رفت و بازی به بازی عملکرد بهتری داشت.

او در بازی با صنعت نفت نیز یکی از بهترین های تیمش بود و توانست همراه دیگر هم تیمی هایش شب خوبی را برای پیکان رقم بزند.

ثاقبی در دقیقه یازده بازی و در یک حمله سریع روی دروازه صنعت نفت، توپ ارسالی مهدی مومنی را با یک بغل پای فنی تبدیل به گل اول تیمش کرد. روی این گل حضور به موقع ثاقبی و موقعیت شناسی اش نقش مهمی داشت. ثاقبی درباره بازی و گلی که زد گفت:« بازی در آبادان همیشه سخت است اما توانستیم در روزی که بازی خوبی انجام دادیم به پیروزی برسیم.» او اضافه کرد:« ما در این بازی بهتر از بازی های قبلی بودیم و توانستیم بازی دشواری را ببریم. کسانی که در آبادان بازی کرده اند می دانند که بازی در این شهر چقدر برای حریفان سخت است.»


هافبک تکنیکی و گلزن پیکان در ادامه درباره بازگشت موفقش به میادین گفت:« امسال سال خوبی به نظر می رسد و شروع خوبی داشتم. خداراشکر بعد از چند ماه مصدومیت توانستم در بازی های اخیر پیکان به میدان بروم و در این بازی اولین گلم را هم برای تیم زدم.»


او در رابطه با اتفاقات و حواشی این بازی هم گفت:« راستش اواخر بازی یک توپ آمد که آن ها اعتقاد داشتند پنالتی بود و نمی دانم داور نگرفت یا پنالتی نبود! اما بازیکنان آن ها خیلی اعتراض کردند و تماشاگران هم از این لحظه شروع کردند و بنده خدا کمک داور را با سنگ زدند و مجروح شد.» ثاقبی درباره اتفاقات این بازی گفت:« من از این صحنه ها در فوتبال ایران دیده بودم اما یک مقدار جو ورزشگاه آبادان فرق داشت و تعداد خیلی زیادی از تماشاگران سنگ پرتاب می کردند. بالاخره جو خوبی نبود اما خداراشکر سلامت از زمین بیرون آمدیم.»

 

1336185


هافبک پیکان همچنین اضافه کرد:« امسال تیم خیلی خوبی داریم و انشالله نتایج خوبی بگیریم. ما می خواهیم امسال بالای جدول باشیم. بازی بعدی ما برابر سپیدرود و در زمین خودمان است و امیدوارم با کسب سه امتیاز این بازی شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.»


او در رابطه با دربی روز پنجشنبه هم گفت:« راستش به دربی احساس خاصی ندارم ، ماپیکانی هستیم و دوست داریم رقبایمان امتیاز از دست بدهند و فکر می کنم بهترین نتیجه برای ما مساوی دو تیم باشد. به هر حال هردوتیم امسال مدعی هستند و مساوی می تواند از هر دو آن ها دو امتیاز بگیرد.» ثاقبی در ادامه درباره پست اینستاگرامی اش درباره مهدی مومنی و پاس گل او گفت:« مهدی مومنی یکی از بهترین بازیکنان تیم ما است ، هم از لحاظ فنی و اخلاقی واقعا خوب است و در این بازی هم یک پاس گل خوب به من داد. البته او یک پاس گل هم به فرازامامعلی داد که داور گل را مردود اعلام کرد.»

دیدگاه‌ها