کد خبر : 1556083 | 02 مهر 1397 ساعت 00:10 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج لانگله، کار دست آبی و اناری ها داد

بارسلونا 2-2 خیرونا: لغزش اول در نوکمپ

بارسلونا در دیداری خانگی از هفته پنجم لالیگا مقابل خیرونا با تساوی 2-2 متوقف شد.

بارسلونا 2-2 خیرونا: لغزش اول در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان ارنستو والورده در این دیدار که از دقیقه 35 با اخراج لانگله، 10 نفره شدند، در نهایت به تساوی رضایت دادند و به این ترتیب، نوار پیروزی های پیاپی شان قطع شد.

بازی با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی به دنبال راهی برای نفوذ به محوطه جریمه خیرونا بودند اما دفاع چند لایه تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در دقیقه 12، حرکت عالی لیونل مسی و عبور او از سه مدافع حریف، او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او را دروازه بان خیرونا با یک جهش سریع به کرنر فرستاد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 19، این تیم به گل رسید. روی همکاری عثمان دمبله و آرتورو ویدال و پاس در عرض هافبک شیلیایی، مسی در محوطه جریمه خیرونا صاحب موقعیت شد و با ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1339063

 

دو دقیقه بعد نوبت لوئیس سوارز بود که با یک حرکت انفرادی عادی، خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما ضربه او را یاسین بونو دفع کرد.

در ادامه تیم میهمان از لاک دفاعی خارج شد و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه بارسا ایجاد کرد. از جمله در دقیقه 27 که چیزی نمانده بود پورتو دروازه بارسا را باز کند اما حضور به موقع پیکه، مانع از این اتفاق شد.

فشار خیرونا ادامه داشت و روی یکی از این حملات بود که ضربه آرنج کلمنت لانگه به صورت بازیکن خیرونا را داور خطای شدید تشخیص داد و بازیکن بارسا را اخراج کرد.

 

1339051

 

در دقایق پایانی این نیمه، بازیکنان بارسا تلاش کردند تا بازی را کنترل کنند اما این خیرونا بود که در آخرین دقیقه به گل رسید. روی پاس عالی بنیس بود که استوانی بعد از عبور از اومتیتی با تراشتگن تک به تک شد و با یک ضربه هوشمندانه، کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1339067

 

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و ابتدا این بارسلونا بود که در دقیقه 49 می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سوارز را مدافعان خیرونا بلوکه کردند.

دو دقیقه بعد بازیکنان میزبان صاحب یک موقعیت خوب شدند و به گل دوم رسیدند. روی یک پاس در عمق بود که پورتو با تراشتگن تک به تک شد اما ضربه او را دروازه بان آلمانی بارسا برگشت داد. توپ برگشتی به استوانی رسید و او با یک شوت تماشایی، توپ را به قعر دروازه آبی و اناری ها فرستاد.

بارسا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه 60، روی یک ضربه آزاد کار را به تساوی بکشد اما شوت از بالای دروازه خیرونا به بیرون رفت.

فشار حملات بارسا سرانجام در دقیقه 63 به ثمر نشست و جرارد پیکه گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از اینکه ضربه سوارز توسط بونو بلوکه شد، توپ به هوا رفت و جرارد پیکه بالاتر از مدافعان خیرونا، با ضربه سر کار را تمام کرد.

حملات دو تیم برای رسیدن به گل برتری ادامه پیدا کرد و در این بین بازیکنان بارسا موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

با این تساوی بارسا 13 امتیازی شد و هم امتیاز با رئال و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر، در صدر قرار گرفت.

دیدگاه‌ها