کد خبر : 1556088 | 02 مهر 1397 ساعت 00:27 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا و حقیقتی تلخ؛ فاصله آشکار خریدها با ستاره ها

امشب و در بازی برابر خیرونا، ارنستو والورده ترجیح داده بود تا از سه خرید تابستانی خود از ابتدا در ترکیب اصلی استفاده کند.

بارسا و حقیقتی تلخ؛ فاصله آشکار خریدها با ستاره ها

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، آرتور ملو و لانگله برای اولین بار از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفتند. در هفته ای که بارسا دو بازی برابر لگانس و سپس بیلبائو با فاصله ای اندک یپش رو دارد، طبیعی بود که والورده دست به تغییراتی در ترکیب اصلی بزند و از خریدهای جدیدش استفاده کند.

 

 

1339070

 

 

بدون شک پس از اتمام بازی سرمربی بارسا نمی تواند از عملکرد سه بازیکن فوق راضی باشد. لانگله در نیمه اول به دلیل خطای شدید روی بازیکن خیرونا و با دخالت وی ای آر اخراج شد. ویدال نیز با وجود ارسال پاس گل اول برای مسی، نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و در نیمه دوم جای خود را به راکیتیچ داد. آرتور برزیلی هم فاصله ای آشکار با یک ستاره در حد بارسا داشت و جای خود را به کوتینیو داد.

 

با ورود راکیتیچ و کوتینیو به زمین و در شرایطی که بارسا 1-2 عقب بود، جریان مسابقه کاملا عوض شد و آبی و اناری ها به گل تساوی دست یافتند. در واقع بارسا بازهم با ورود بازیکنان اصلی اش توانست روند بازی را عوض کند. اتفاقی که در بازی قبل برابر سوسیداد نیز رخ داده بود.

 

 

1339053

دیدگاه‌ها