کد خبر : 1556092 | 02 مهر 1397 ساعت 00:58 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف مقابل خیرونا

والورده: پشیمانم؛ اسیر قانون مورفی شدیم

بارسا برابر خیرونا با تساوی 2-2 متوقف شد و دو امتیاز حساس را در نوکمپ از دست داد.

والورده: پشیمانم؛ اسیر قانون مورفی شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با گل مسی پیش افتاده بود و تیم برتر زمین هم بود اما با اخراج لانگله، کار برای این تیم دشوار شد و در اواخر نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد. نیمه دوم خیرونا یک گل دیگر هم به بارسا زد اما پیکه در ادامه، کار را به تساوی کشاند.

 

 

 

1339074

 

 

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« اخراج، بازی را تحت تاثیر قرار داد. تا قبل از اخراج لانگله، کنترل بازی را در اختیار داشتیم. سپس آنها در آخرین دقیقه نیمه اول کار را به تساوی کشاندند که ضربه روحی بدی بود. همان گل فشار روی ما را در نیمه دوم بیشتر کرد. خوشبختانه مانع اتفاق بدتری شدیم و پس از گل دوم خیرونا توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.»

 

اخراج:« تکرار صحنه را ندیدم ولی قطعا برخورد شدیدی بین دو بازیکن رخ داد. وی ای آر برای اجرای عدالت است اما اخراج درست نبود. لانگله عمدی در آن صحنه نداشت و هدف او صدمه زدن نبود. این اولین اخراج تاریخ است که بازیکنی که رویش خطا شده، از بازیکن اخراجی عذرخواهی می کند.»

 

تاخیر در ورود اومتیتی به زمین:« پشیمانم. باید اومتیتی را زودتر وارد زمین می کردم. هدفم این بود که در بین دو نیمه، او فرصت بیشتری برای گرم کردن داشته باشد و می ترسیدم بدون گرم کردن کافی، در بازی مصدوم شود اما اسیر قانون مورفی شدیم و الان می گویم که ای کاش اومتیتی را بلافاصله پس از اخراج لانگله وارد زمین می کردم.»

 

دیدگاه‌ها