کد خبر : 1556145 | 02 مهر 1397 ساعت 11:02 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

استوکس و قابلیت کنار زدن خارجی های لیگ برتر(عکس)

مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی یکی از بهترین بازیکنان این تیم تا اینجای لیگ برتر بوده است.

استوکس و قابلیت کنار زدن خارجی های لیگ برتر(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آنتونی استوکس که در ابتدای لیگ برتر با سابقه ای درخشان راهی تراکتورسازی شد، تاکنون به خوبی توانسته جواب اعتماد کادرفنی و مسئولان باشگاه تبریزی را بدهد. استوکس اگرچه قرارداد نسبتا بالایی با تراکتورسازی امضا کرده اما توانسته انتظارات را برآورده کند و بدون تردید یکی از بهترین های تیمش بوده است.


این مهاجم اسکاتلندی با دو گل زده در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی بهترین گلزن تراکتورسازی تاکنون محسوب می شود و از این حیث رکورددار است. او در بازی روز گذشته تراکتور مقابل پدیده مشهد نیز عملکرد خوبی داشته و بارها خط دفاع حریف را آزار داد.


استوکس با عملکرد فوق العاده اش توانایی های فنی خود را بارها به رخ کشیده و این پتانسیل را دارد که در لیگ برتر هجدهم از سایر خارجی های حاضر در مسابقات پیشی بگیرد و نام خود را در بین بهترین خارجی های تاریخ لیگ برتر ایران قرار دهد.


مهاجم فیزیکی و گلزن تراکتورسازی حالا امید اول گلزنی این تیم در ادامه لیگ برتر است و با توجه به حضور پاسورهای دقیقی مثل دژاگه، شجاعی، پهلوان، سوکیتا، حاج صفی و ... در تراکتورسازی او فرصت بسیار مناسبی دارد تا آمار گل های زده خود را بیشتر کند و باعث خوشحالی هواداران تیمش شود.


عکس از مصطفی منطقی

1339165

 

1339164

دیدگاه‌ها