کد خبر : 1556243 | 02 مهر 1397 ساعت 15:36 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور هیچ‌چیز برای قهرمانی کم ندارد

نقی زاده: یادم نیست توشاک خداحافظی کرد یا نه!

هافبک تراکتورسازی معتقد است تمام امکانات برای نتیجه گیری را در اختیار دارند و باحمایت هواداران به این مهم خواهند رسید.

نقی زاده: یادم نیست توشاک خداحافظی کرد یا نه!

علیرضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی شب گذشته تراکتور و پدیده در مشهد عنوان کرد: پدیده تیم خیلی خوبی دارد البته ما هم تیم بسیار خوبی هستیم. نیمه اول زیاد خوب نبودیم ولی نیمه دوم سوار بر بازی شدیم و فوتبال خوبی بازی کردیم.

پدیده 5 بازی متوالی برنده شده بود و این اتفاقی نیست و تیم قابل احترامی هستند. برخلاف چند بازی قبلی در این بازی گلی نخوردیم و از این بابت خوشحالیم. فکر نمی کنم از کورس عقب مانده باشیم و این هفته با حضور هواداران انشاالله اگر 3 امتیاز بازی را بگیریم، روند رو به رشدمان را ادامه خواهیم داد.


وی درباره اینکه آیا کادرفنی می‌تواند شجاعی و دژاگه را از ترکیب بیرون بکشد، بیان کرد:‌نه اصلا چنین فضایی وجود ندارد. خیلی ها از شرح وظایفی که مربی به بازیکنان داده باخبر نیستند و مورد خاصی از این بابت وجود ندارد.


هافبک سرخپوشان درباره بازی جام حذفی مقابل صنعت نفت نیز گفت: متاسفانه در بازی ای که 3 بر 1 جلو بودیم، دقایق پایانی ورق برگشت. با این حال بازی با صنعت نفت تمام شده و ما نیز بابت آن مسابقه بسیار ناراحتیم. جا دارد همین جا به نمایندگی از تک تک بازیکنان از هوادارانمان عذرخواهی کنم، امیدمان را به لیگ برتر بسته ایم و انشاالله این جمعه هم با حمایت هواداران 3 امتیاز بازی را بگیریم و خودمان را به بالای جدول نزدیک تر کنیم.


وی ادامه داد: جا دارد تشکر ویژه ای از آقای زنوزی داشته باشم. با این بازیکنان و امکاناتی که تدارک دیده اند ما هیچ دغدغه ای نداریم. شاید حتی در آسیا هم تیمی پرواز اختصاصی نداشته باشد و ما هم باید با نتیجه گیری از شرمندگی آقای زنوزی دربیاییم. تراکتور تغییرات زیادی داشته و هنوز با تراکتور مدنظرمان فاصله داریم، با اینکه فعلا پنجم جدولیم ولی با یک برد تا رده سوم نیز می توانیم خودمان را بالا بکشیم. در کل با این تراکتوری که آقای زنوزی تدارک دیده اند هیچ کم و کاستی برای عدم نتیجه گیری نداریم و من این قول را می دهم که تا آخر فصل جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.


بازیکن بومی تراکتورسازان درخصوص اینکه آیا قول قهرمانی هم می دهد عنوان کرد: تیم از لحاظ ساختاری تغییر یافته و نیاز به زمان دارد. ولی ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد حتی تیم قهرمان شود و هیچ چیزی کم و کاست نداریم، با این حال اگر هم این اتفاق نیفتاد، آقای زنوزی برای باشگاه برنامه بلندمدت دارند و از هواداران می خواهم صبور باشند و از تیم حمایت کنند تا ما هم رفته رفته تراکتور را به جایگاه واقعی اش برسانیم.


نقی زاده در پاسخ به این پرسش که آیا توشاک بعد بازی با صنعت نفت در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرده عنوان کرد: بعد بازی حذفی خیلی ناراحت بودیم و من یادم نیست ایشان خداحافظی کردند یا نه! بازیکنانی که بازی می کردند سریع دوش گرفتند و رفتند، شاید با بقیه بازیکن ها خداحافظی کرده باشند که من اطلاعی ندارم.


وی در رابطه با تجربه کار با توشاک نیز افزود: آقای توشاک مربی بزرگی بودند و جا دارد از زحمات ایشان نیز تشکر کنیم ولی تصمیم خودشان بود که با تیم ادامه همکاری ندهند و ما به تصمیمشان احترام می گذاریم.


نقی زاده در پاسخ به این پرسش که نظرش در رابطه با برخی انتقادات که به توشاک در رابطه با بعضی تصمیمات فنی و حتی نوع تمرین دهی وی وجود دارد چیست، نیز گفت: من خودم را در جایگاهی نمی بینم که انتقادی به آقای توشاک کنم. ما بازیکنیم و تمام تلاشمان را می کنیم که در خدمت تیم باشیم و به هر نحوی شده با تلاش و نتیجه گیری دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.


نقی زاده در پایان نیز در پاسخ به پرسشی که آیا تغییرات در کادرفنی و زمانی که لازم است تا با سرمربی جدید هماهنگی به وجود بیاید،به ضرر تراکتور تمام نخواهد شد هم افزود: باوجود مدیری مثل آقای زنوزی که در راس تیم هستند و از همه نظر شرایط را می سنجند و عمل می کنند، نگرانی این گونه مسایل را نداریم، مطمئنا ایشان بهترین تصمیم را برای باشگاه می گیرند.

دیدگاه‌ها