کد خبر : 1556286 | 02 مهر 1397 ساعت 18:10 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

استارت پرسپولیس برای جدال دربی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی در جدال هفته هفتم از ساعت ۱۷:۳۰ با حضور در چمن شهید کاظمی تمرین خود را از سر گرفتند.

استارت پرسپولیس برای جدال دربی

 

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی لحظه آخری پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت اکنون بار دیگر آنها را در جمع مدعیان قرار داده تا با روحیه مناسبی برای جدال دربی آماده شوند.


تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ۱۷ با حضور بازیکنان در رختکن و بدنسازی کوتاه و صحبت‌های برانکو آغاز شد و در ادامه بازیکنان با حضور در چمن از ساعت ۱۷:۳۰ به طور رسمی تمرین خود را زیر نظر برانکو و دیگر اعضای کادرفنی استارت زدند.


با گزارش لحظه به لحظه تمرین سرخپوشان برای آماده سازی دربی هشتاد و هشت خبرنگار و عکاس ورزش سه را در استادیوم شهید کاظمی همراهی کنید.

 

*بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل سپیدرود به میدان رفته بودند از جمع دیگر بازیکنان جدا شدند و به نرم دوی پرداختند تا اینچنین ریکاوری خود را پشت سر بگذارند.
*فریادهای برانکو و کریم باقری بر سر شجاع خلیل زاده و دیگر بازیکنان حاضر در تمرین ریکاوری برای جدی دویدن از نکات ویژه آن بود.

 


*حدود ۲۰۰ هوادار با حضور روی سکوها به شدت بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.
*بازیکنان پرسپولیس در شوخی با سیدجلال حسینی زمانی که کاپیتان سرخپوشان توسط هواداران مورد تشویق قرار می‌گرفت به سمت هواداران رفتند و مدعی بودند همه آنها سیدجلال هستند!

*حسین ماهینی که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل سپیدرود به میدان نرفته بود، در تمرین گروهی حاضر شده و پا به پای دیگر بازیکنان مشغول انجام آیتم‌های مدنظر برانکو است.
*علیرضا بیرانوند، دروازه بان موفق سرخپوشان نیز همانند دیگر تمرینات با لباسی متفاوت نسبت به دیگر دروازه‌بانان سرخپوشان در تمرین حضور یافته است.

 

 

 


*در جریان تمرین یکی از هواداران از نوراللهی درخواست کرد تا پیراهن پرسپولیسی که به همراه دارد امضا کند که ابتدا این بازیکن اعلام کرد آن را به بعد تمرین موکول کند و بعد از آن با اصرار این هوادار به سمت سکو رفت و خواسته‌اش را برآورده کرد.


*محسن ربیع خواه، هافبک مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز در جمع دیگر بازیکنان حضور یافته و به نظر می‌رسد شرایط بازگشت به تمرین را به دست آورده اما بعید است در دربی برانکو روی حضورش ریسک کند.

*هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین به محمد انصاری بابت سالروز تولدش تبریک گفتند و شدت تشویق آنها باعث شد تا انصاری تمرین را برای لحظاتی رها کند و برای پاسخ به ابراز احساسات‌شان به سمت آنها برود.

*بازیکنان تیم اصلی بعد از دویدن دور زمین که در هر دور با گیر دادن کریم باقری به شجاع خلیل زاده همراه بود، به سمت وسط زمین رفتند و سپک تاکرا بازی کردند. انصاری، مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و نوراللهی در یک گروه و در سمت دیگر عالیشاه، نعمتی، بشار رسن، علیپور و منشا جدال نفرات تدافعی و تهاجمی را به نمایش گذاشتند.

*در سمت دیگر زمین هم نفرات ذخیره که آدام همتی بعد از گل سه امتیازی ستاره آنها محسوب می‌شد با مارکو تمرینات بدنی را پشت سر گذاشتند. عبور از موانع، استارت کوتاه و بلند و پرش از موانع کوتاه در نظر گرفته شده بخش بعدی تمرین این گروه بود.

 

 

*متد تمرینی ایگور پانادیچ برای دروازه‌بانان همچنان به همان شیوه تنبیه شنا برای دروازه‌بانی که موفق به گرفتن ضرباتش نشود و آیتم‌های تمرینی را درست انجام ندهد اجرا می‌شود و هر سه گلر پرسپولیس در جریان این تمرین بارها مجبور به شنا شدند.

*در حاشیه تمرین هواداران این تیم از بازیکنان درخواست کردند که مقابل استقلال نیز با برتری به کار خود پایان دهند.

*علیرضا بیرانوند بعد از نیم ساعت از تمرینات دروازه‌بانی معاف شد تا به جمع بازیکنانی که در حال بازی سپک‌تاکرا بودند بپیوندد.

*شوت به سمت دروازه از پشت محوطه جریمه بخش بعدی تمرینات گروه نیمکت نشین بود که با تشویق دروازه‌بانان توسط ایگور پانادیچ برای مهار ضربات بازیکنان همراه بود.

*بعد از پایان مرحله شوت به دروازه، بازیکنان در سه گروه به دویدن طولی پرداختند.


*با توجه به در پیش بودن دربی، دوربین‌های تلویزیونی نیز در این تمرین حضور‌ یافته و به دنبال گفتگو با بازیکنان و سرمربی پرسپولیس بودند.

دیدگاه‌ها