کد خبر : 1556524 | 03 مهر 1397 ساعت 18:03 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بعد از رفتن گرشاسبی این حرف‌ها پشتش نباشد

رویانیان: یک مازنی باید در این دربی گل بزند

مدیرعامل سابق پرسپولیس در زمان حضورش روی صندلی مدیریت باشگاه همواره یکی از چهره‌های ویژه دربی محسوب می‌شد و با کری‌هایش به جذابیت آن می‌افزود.

رویانیان: یک مازنی باید در این دربی گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان بعد از گذشت سال‌ها از دوران مدیریتش در پرسپولیس همچنان در زمان دربی‌ها سوژه جالبی برای گفتگو محسوب می‌شود. کری‌ها و ادعاهای او اینبار هم ادامه دارد و مدعی است پرسپولیس با گل یک مازندرانی و هم‌استانی‌اش برنده دربی خواهد بود.


وی در خصوص دربی هشتاد و هشت اینطور صحبت‌هایش را شروع می‌کند: دربی همیشه حساسیت، جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای همه مهم است، هم برای هواداران هم پیشکسوتان و می‌توان گفت این دربی یکی از مهترین دربی‌های دنیاست و از هر حیث که بشود به آن اشاره کرد مسابقه‌ی مهمی است و از نظر من در دنیا جزو 10 دربی برتر دنیاست. در کشور ما هم طبیعی است که همه منتظر آن هستند و درگیر تلخی و شیرینی و حاشیه‌های قبل و بعد آن هستند اما امیدوارم این حاشیه ها لطمه‌ای به کسی نزند و کام کسی را تلخ نکند و بازی توام با اخلاق و رفتارهای درست شاهد باشیم و هواداران با رفتارهای حرفه‌ای خود فرهنگ بالای خود را به نمایش بگذارند.


رویانیان درباره دوران حضورش در صندلی مدیرعاملی پرسپولیس و کری‌هایش با فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل وقت استقلال می‌گوید: دلم هم برای فتح الله زاده و هم برای کری‌خوانی با او تنگ شده البته با هم دائما در ارتباطیم و از حال هم با خبر هستیم و دائما هم در حال کری‌خوانی با او هستم. حتی سال گذشته قبل از دربی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در دفترش با او دربی را ببینم اما من گفتم اگر من به دفتر تو بیایم حاشیه درست می‌شود و همچنین تحمل باخت و ناراحتی تو را ندارنم. به او می‌گویم این دربی را هم آنها خواهند باخت.


مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره حواشی شکل گرفته درباره سهمیه تماشاگران و طرح 90 به 10 و اینکه آیا اگر او مدیر باشگاه بود این طرح را قبول می‌کرد گفت: هنوز زیرساخت‌ها و شرایط این اتفاق فراهم نیست و نمی‌شود دربی را در حال حاضر به این نحو برگزار کرد. اما بالاخره این اتفاق باید از جایی شروع شود. در همه‌ی جای دنیا شاهد این هستیم که این قانون اجرا می‌شود و بالاخره باید استارت آن در ایران نیز زده شود. درست است که در ابتدا این اتفاق برای مسئولان هزینه خواهد داشت اما این هزینه را باید متقبل شوند و هر چه این اتفاق زودتر رخ دهد به نفع فوتبال ایران است.


رویانیان درباره صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی و ادعای سومدیریت‌های سابق در این باشگاه نیز اینطور صحبت‌هایش را ادامه داد: این شتری هست که در خانه‌ی همه‌ می‌خوابد و از این اظهارات زیاد شنیده شده است و امیدوارم مدیر بعدی راجع به آقای گرشاسبی این گونه صحبت نکند. در مورد طلب دایی نیز باید بگویم من اگر بودم با او رفاقت می‌کردم و دوستانه این مشکل را حل می‌کردم. این رفتارهایی که از او می‌بینید هم به خاطر بی احترامی طاهری و دوستانش است که او را اذیت کردند و باعث این رفتار شدند.


وی درباره پیش بینی‌اش از دربی هشتاد و هشت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس 2 بر 1 بازی را خواهد برد و منشا و عالیشاه در این مسابقه برای پرسپولیس گل خواهند زد. عالیشاه را همیشه دوست داشته‌ام و همشهری من هم هست و خوشحالم که مازندرانی‌های زیادی در این تیم هستند. مازندرانی ها در همه جا یک شعبه دارند و شعبه ورزشی آنها هم در پرسپولیس است. منشا هم بازیکن باغیرتی است که در زمین زحمت می‌کشد.


رویانیان که در زمان مدیریتش به عنوان مدیری ولخرج شناخته می‌شد در پاسخ به این سوال که اگر در شرایط دربی کنونی حضور داشت چه پاداشی را تعیین می‌کرد گفت: اگر من مدیرعامل پرسپولیس بودم و این نتایج خوب را تیمم می‌گرفت به هر یک از آنها بین 3 تا 5 سکه می‌دادم تا خستگی را از تن آنها خارج کنم.


وی در پایان در مورد اینکه در دوران مدیریت خود آیا توصیه‌ای برای نتیجه دربی به او می‌شد یا نه گفت: خدا شاهد است هیچ زمان به ما توصیه‌ای از سوی مقام های دولتی نمی‌شد زمانی که من بودم با آقای فتح‌الله زاده کری داشتیم و همیشه هم دنبال برد بودیم.

دیدگاه‌ها