کد خبر : 1556906 | 05 مهر 1397 ساعت 10:21 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینگول‌اشتات با مربی ایرانی هم باخت

در رقابتهای بوندس‌لیگا2 اینگول‌اشتات که الکساندر نوری سرمربی ایرانی- آلمانی را روی نیمکت خود می‌بیند در مقابل صدرنشین این لیگ، کلن، بازی خوبی ارائه داد ولی مقهور تجربه‌ی بالای کلن شد و شکست خورد.

اینگول‌اشتات با مربی ایرانی هم باخت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پر فراز و نشیب دو تیم، کلن موفق شد در یک بازی دشوار اینگول‌اشتات را 2-1 شکست دهد تا با 16 امتیاز صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را مستحکم‌تر کند. اینگول‌اشتات که امیدوار بود در این بازی ناکامی‌های اخیرش را جبران کند در مقابل قدرت و تجربه‌ی کلن کاری از پیش نبرد تا سومین شکست پیاپی خود را کسب کرده و همچنان در محدوده‌ی خطر سقوط باقی بماند.

 

بازی درگیرانه‌ی دو تیم در نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی 0-0 به پایان رسید تا شاگردان الکساندر نوری امیدوار به رختکن بروند. با شروع نیمه‌ی دوم، سونی کیتل در دقیقه‌ی 53 دروازه‌ی کلن را باز کرد تا نوری و تیمش به یک پیروزی مهم نزدیک شوند. اینگول‌اشتات تا دقیقه‌ی 70 دفاع خوبی به نمایش گذاشت و حملات کلن را ناکام کرد اما از این دقیقه به بعد نوبت به درخشش سیمون تروده بازیکن کلن بود. تروده در دقیقه‌ی 70 دروازه‌ی اینگول‌اشتات را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. او در دقیقه‌ی 85 هم از روی نقطه‌ی پنالتی یک گل دیگر به ثمر رساند تا شاگردان نوری امیدهای خود را از دست بدهند.

 

 

نوری که پیش از این به عنوان مربی در باشگاه وردربرمن فعالیت کرده از روز دوشنبه‌ی این هفته جانشین اشتفان لایتل مربی اخراج‌شده‌ی اینگول‌اشتات شده است. نوری می‌داند که برای بهبود شرایط این تیم کارهای زیادی در پیش دارد. کلن در شروع بازی حاکم میدان بود و در دقایق 10 و 16 دو شانس خوب گلزنی را از دست داد. اما بعد از آن خط دفاع اینگول‌اشتات که با 13 گل خورده بدترین خط دفاعی بوندس‌‌لیگا 2 به حساب می‌آمد عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و تا پایان نیمه‌ی اول عملاً اجازه‌ نداد که بازیکنان کلن روی دروازه‌ی این تیم خطری جدی خلق کنند.

 

با شروع نیمه‌ی دوم اینگول‌اشتات شجاع‌تر نشان داد و با گل کیتل از حریف پیش افتاد. نوری بازیکنان خود را از کنار زمین به جلو فرا می‌خواند و از آنها می‌خواست از دفاع کردن صرف پرهیز کنند. در دقایق بعد از گل به نظر می‌رسید کلن کنترل تیمی‌اش را از دست داده و حتی اینگول‌اشتات می‌توانست به گل دوم دست یابد. ولی خطای کیتل، زننده‌ی گل اینگول‌اشتات روی بازیکن کلن در محوطه‌ی  جریمه باعث شد داور نقطه‌ی پنالتی را نشان دهد و سیمون تروده از روی نقطه‌ی پنالتی بازی را به تساوی 1-1 کشاند.

 

 

نتیجه‌ی مساوی دلخواه هیچیک از دو تیم نبود. در نتیجه هر دو تیم بی‌محابا به سمت دروازه‌ی هم یورش می‌بردند و بازی در این دقایق زیبا شده بود. دروازه‌بان کلن در این دقایق چند بار با واکنش‌های مناسب دروازه‌اش را از خطر باز شدن نجات داد و درحالیکه تنها 5 دقیقه به پایان بازی زمان مانده بود تروده ضربه‌ی کرنر ارسالی را وارد دروازه کرد تا کلن را از حریفش پیش بیندازد. اینگول‌اشتات بعد از این گل دیگر نایی برای تلاش بیشتر نداشت و در نهایت بازی با نتیجه‌ی 2-1 به سود تیم صدرنشین به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها