کد خبر : 1557372 | 07 مهر 1397 ساعت 08:52 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی دربی بروژ را از دست داد

لکو: امیدواریم رضایی به آتلتیکومادرید برسد

مهاجم ایرانی در ادامه غیبت های خود در ترکیب قهرمان بلژیک دربی امشب شهر بروژ را نیز از دست داد.

لکو: امیدواریم رضایی به آتلتیکومادرید برسد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت زانو نه تنها طی دو هفته گذشته مانع حضور کاوه رضایی در ترکیب بروژ در بازی های ژوپیرلیگ و جام حذفی بلژیک شد بلکه حالا با ادامه این روند باعث شد تا ستاره پنج میلیون یورویی دربی حساس امشب شهر بروژ را نیز از دست بدهد.


آبی مشکی پوشان امشب در حالی از ساعت 22:00 به وقت تهران در دربی حساس شهر بروژ به مصاف رقیب سنتی خود کلوسر می روند که دو ستاره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. ایوان لکو سرمربی کروات بروژی ها با تایید این که کاوه رضایی و بنوئن پولیت مدافع فرانسوی را در اختیار ندارد ابراز امیدواری کرد این تیم شاهد مصدومیت های بیشتر در روزهای آتی نباشد.


این درحالی است که رسانه های بلژیک به نقل از کادر پزشکی مدعی شدند کاوه رضایی ممکن است در بازی سه شنبه بروژ مقابل آتلتیکومادرید در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه متروپولیتانو هم غایب باشد. خبری که لکو در تایید آن گفت:« نمی دانم که دو بازیکن مصدوم ما از جمله کاوه به هفته دوم لیگ قهرمانان می رسد یا نه؟ اما امیدوارم این بازیکن را مقابل آتلتیکومادرید در اختیار داشته باشیم».


بروژ با شکست در بازی خانگی مقابل بروسیادورتموند حالا چاره ای جز کسب امتیاز در جدال دشوار با قهرمان لیگ اروپا و نایب قهرمان اسپانیا در ورزشگاه زیبای شهر مادرید ندارد اما هنوز معلوم نیست کاوه رضایی بتواند در این بازی مهم هم تیمی های خود را همراهی کند.

 

دیدگاه‌ها