کد خبر : 1557418 | 07 مهر 1397 ساعت 10:53 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان بلژیکی برای اولین بار مقابل هم تیمی های سابق

تیبو کورتوا و دربی مادرید؛ 5 سال بعد از شادی جنجالی

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، امروز برای اولین بار با پیراهن این تیم در دربی مادرید شرکت خواهد کرد.

تیبو کورتوا و دربی مادرید؛ 5 سال بعد از شادی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا تا به حال 9 بار با پیراهن اتلتیکومادرید، حضور در دربی مادرید را تجربه کرده و بهترین و بدترین تجربیاتش را در زمین فوتبال کسب کرده است.

مسلما فینال لیسبون، جایی که گلر بلژیکی با تنها 21 سال سن در آن حضور پیدا کرد و با نتیجه 4-1 شکست خورد، بدترین تجربه فوتبالی اش محسوب می‌شود اما او در سال 2013، در فینال کوپا دل ری موفق شد با پیراهن اتلتیکو، رئال مادرید مورینیو را 2-1 شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. دیداری حساس که آخرین حضور مورینیو روی نیمکت رئال بود و اتلتیکو با گل میراندا موفق شد به پیروزی برسد.

 

 

1340780

 

 

پس از آن بازی، تصاویری فراموش نشدنی از کورتوا منتشر شد. او دور زمین می‌دوید و خوشحالی می‌کرد. تصویر به یادماندنی از کورتوا، وقتی است که او پس از کسب اولین جام با اتلتیکومادرید، با چشمانی اشکبار روی زمین نشسته و آدرین هم تیمی‌آش و کارلوس مانندز، مربی اش، او را در آغوش کشیده و از زمین بلند می‌کنند.

 

 

اما این قهرمانی، پایان جام بردن های کورتوا با اتلتیکومادرید نبود و او در سال 2014، موفق شد با این تیم جام قهرمانی لالیگا را نیز بالای سر ببرد و روزهای بسیار خوبی را تجربه کند، هر چند که در همان سال، مقابل رئال مادرید چمپیونزلیگ را از دست داد.

 

 

1340781

 

 

کورتوا سال 2015 از اتلتیکو جدا شد و به تیم اصلی اش یعنی چلسی بازگشت. او در چلسی نیز روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد و دو قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام اتحادیه را به دست آورد. در زمان حضور کورتوا در چلسی، همسر و فرزندانش در مادرید زندگی می‌کردند و او در این مدت همواره از تمایلش به بازگشت به پایتخت اسپانیا صحبت می‌کرد. سرانجام پس از چهار فصل و با پیشنهاد رئال مادرید، کورتوا تصمیم خود را گرفت و به جمع سپیدپوشان اضافه شد تا بازی برای قهرمان اروپا را تجربه کند و در کنار همسر و فرزندانش باشد.

 

حالا امروز او برای اولین بار با پیراهن رئال، در دربی مادرید و مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت و باید دید که چه نمایشی در این دیدار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها