کد خبر : 1557444 | 07 مهر 1397 ساعت 12:13 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - ناپولی

یوونتوس و ناپولی، امروز حساس ترین دیدار هفته سری آ را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی یوونتوس - ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، رقبای اصلی چند فصل اخیر سری آ، امشب در دیداری حساس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. یووه با 6 پیروزی از 6 بازی خود و کسب 18 امتیاز کامل، صدرنشین لیگ ایتالیاست. شاگردان آلگری عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا داشته اند و با نمایش‌های مقتدرانه، برای هشتمین قهرمانی پیاپی در سری آ حرکت می‌کنند. با حضور رونالدو، یووه به نظر به سطح بالاتری رسیده و نمایش‌های بسیار خوبی از شاگردان آلگری تا به اینجا دیده شده است. کریستیانو با 3 گل، بهترین گلزن و با 2 پاس گل، بهترین پاسور این تیم تا به اینجا به حساب می‌آید.

 

 

1340821

 

 

در آن سو، ناپولی نیز با هدایت کارلو آنچلوتی تیم بسیار قدرتمندی نشان داده و عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا داشته است. آبی آسمانی پوشان 5 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و با 15 امتیاز، نزدیکترین تعقیب کننده یووه هستند و نشان داده اند که مثل سال‌های پیش می‌توانند قهرمانی یووه را با تهدید جدی روبرو کنند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یووه، 2 پیروزی برای ناپولی و 1 تساوی به دست آمده است و نتیجه دیدار امروز بیش از همیشه غیرقابل پیش بینی خواهد بود.

 

یووه به علت مصدومیت و محرومیت، دی شیلیو، خدیرا و داگلاس کاستا را در اختیار نخواهد داشت و در آن سو، چیریچس و امین یونس، قادر به همراهی ناپولی نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1340822

دیدگاه‌ها