کد خبر : 1557496 | 07 مهر 1397 ساعت 16:52 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

بحران شیاطین ادامه دارد

وستهام 3-1 یونایتد؛ حباب یونایتد خاص هم ترکید

وستهام در دیداری خانگی موفق شد با سه گل از سد یونایتد گذر کرده و شرایط برای مورینیو را دشوارتر از قبل کند.

وستهام 3-1 یونایتد؛ حباب یونایتد خاص هم ترکید

به گزارش "ورزش سه"، وستهام پس از متوقف کردن چلسی امروز میزبانی از یونایتد بحران زده را بر عهده داشت. شیاطین سرخ پس از تساوی خانگی برابر ولورهمپتون و حواشی اخیر بین مورینیو و پوگبا با شرایطی نه چندان خوب به لندن آمده بودند.

تنها 5 دقیقه از بازی گذشته بود که وستهام به گل رسید. نفوذ زابالتا از راست و پاس به جلوی این بازیکن در دهانه دروازه به فیلیپه اندرسون برزیلی رسید و او هم با یک پشت پای رباح ماجری توانست دروازه یونایتد را باز کند.

 

 

1340919

 

 

یونایتد که در این بازی بی نظم و به دور از فرم همیشگی خود نشان می داد، برای جبران جلو کشید و یک بار روی ضربه سر مک تامینای می توانست کار را به تساوی بکشاند اما توپ با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

 

 

1340921

 

 

بازی در حال اتمام در نیمه اول بود که وستهام به گل دوم رسید. دقیقه 43 بازی، ضربه یارمولنکو از درون محوطه جریمه پس از برخورد به لبندلوف و به شکلی اتفاقی وارد دروازه شد تا شرایط برای یونایتدها سخت تر شود.

نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.

 

 

1340923

 

1340922

 

 

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بعد از یک ربع حاکمیت مطلق توپ و میدان روی ضربه سر فلینی می توانست به گل برسد اما مدافع وستهام توپ را از روی خط برگشت داد.

مورینیو دست به دو تغییر در ترکیب خود زد. پوگبا و مارسیال از زمین خارج شدند و فرد و ماتا به میدان آمدند.

دقیقه 71 یونایتد یکی از دو گل را پاسخ داد. کرنر ارسالی لوک شاو با ضربه بغل پای زلاتانی راشفورد به گل تبدیل شد.

 

 

1340926

 

 

وستهام دو دقیقه بعد به گل سوم خود رسید. پاس عمقی نوبل به آرناتوویچ رسید و او هم با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه یونایتد کرد تا پس از سه موقعیتی که از دست داده بود در نهایت گلزنی کند.

 

در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و وستهام موفق شد 3-1 بر یونایتد غلبه کرده و 7 امتیازی شود. یونایتد نیز 10 امتیازی باقی ماند.

دیدگاه‌ها