کد خبر : 1557537 | 07 مهر 1397 ساعت 18:21 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و معرفی مقصرهای شکست یونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد 2 گل وستهام را حاصل اشتباهات داوری می داند.

مورینیو و معرفی مقصرهای شکست یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-3 مقابل وستهام باعث شد شرایط برای ادامه کار ژوزه مورینیو دشوارتر از همیشه شود و این سرمربی پرتغالی حالا در خصوص این باخت عجیب صحبت کرده است.

 

مورینیو گفت: "گل اول وستهام آفساید بود اما VAR در انگلیس وجود ندارد. در دیدار مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه نیز باید یکی از گل های حریف مردود اعلام می شد اما کمک داور اشتباه کرد و ما مجازات آن را کشیدیم.

 

1338777

 

دومین گل وستهام نیز روی اشتباه ما و در بدترین زمان یعنی پیش از پایان نیمه اول به ثمر رسید. پذیرش این گل دشوار بود زیرا هرکس در چنین شرایطی باشد قادر به ضربه زدن خواهد بود و ماتیچ روی توپ رفت و لیندلوف و لوک شاو با یارمولنکو فاصله داشتند. ما باید بازیکنان حریف را پرس می کردیم و اجازه شوت زدن نمی دادیم تا بازی 0-2 شود.

 

گل سوم نیز تصمیم این با خود داور بود اما به هر حال ما نیز در انتقال توپ موفق نبودیم و در هنگام از دست دادن توپ کیفیت بالایی نشان نمی دهیم. گل سوم وستهام آنهم مقابل تیمی که به دنبال زدن گل تساوی است بسیار سخت و دشوار بود. من از رویکرد بازیکنانم شکایتی ندارم اما ناراحتی من از رویکرد ذهنی بازیکنان در دوئل های درون زمین است. به عنوان مثال شما رابرت سیگوردسون را در تیم حریف ببینید که انگار علاقه داشت در زمین توپ و هر چه اطرافش هست را ببلعد.

 

شما همیشه باید فروتن بوده و تلاش خود را بیشتر کنید و این ذات فوتبال است. بعد از نتیجه ضعیف برابر دربی کانتی با ذهنیتی شکننده به اینجا آمدیم و بعد از 5 دقیقه دروازه ما باز شد."

دیدگاه‌ها