کد خبر : 1557551 | 07 مهر 1397 ساعت 19:38 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا روی دور نبردن

بارسا 1-1 بیلبائو؛ هت تریک ناکامی!

بارسا در نوکمپ و در دیداری که مسی کار را از روی نیمکت آغاز کرد، در نهایت برابر بیلبائو با تساوی 1-1 متوقف شد.

بارسا 1-1 بیلبائو؛ هت تریک ناکامی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که سه روز پیش در زمین لگانس 2-1 مغلوب شده بود امروز در نوکمپ میزبانی از بیلبائو را بر عهده داشت. دیداری بین تیم های اول و شانزدهم جدول. نکته قابل توجه، نیمکت نشینی مسی و بوسکتس در این بازی بود و هر دو، کار را به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کردند.

 

 

1341004

 

 

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 7 بازی می توانست روی همکاری کوتینیو و سوارز به گل برسد اما ضربه سوارز راهی بیرون شد.

بیلبائو پس از تحمل فشارهای اولیه بارسا به خود آمد و دقیقه 11 تا آستانه زدن گل هم پیش رفت اما ضربه چیپ ویلیامز در مصاف تک به تک با تراشتگن با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

 

 

1341005

 

 

همین بازیکن چند دقیقه بعد تراشتگن را هم دریبل کرد و در حالی که ویدال را مقابل خود داشت با توپ راهی اوت شد تا بخت خوب دیگری را از دست بدهد.

 

بارسا پاسخ این دو موقعیت را توسط سوارز داد. پاس عمقی عالی ویدال در شش قدم به سوارز رسید. چرخش این بازیکن و ضربه او را گلر بیلبائو با پا و به شکلی استثنایی مهار کرد و اجازه باز شدن دروازه را نداد.

 

 

1341006

 

 

بازی در حال اتمام در نیمه اول بود که بیلبائو به گل رسید. سانتر تند و تیز سوسائتا از سمت چپ، در دهانه دروازه توسط دی مارکوس به گل تبدیل شد تا نوکمپ در بهت فرو رود.

سوارز و کوتینیو خیلی زود می توانستند کار را به تساوی بکشانند اما درخشش گلر بیلبائو باعث شد تا بارسا نیمه اول را شکست خورده به رختکن برود.

 

 

1341008

 

 

نیمه دوم مطابق انتظار با حملات بارسا شروع شد اما بلوگرانا تا پشت محوطه جریمه بیلبائو به خوبی پیش می آمد ولی قادر به خلق موقعیت جدی نبود.

روند بازی از دقیقه 56 و با ورود مسی به جای ویدال عوض شد. ضرباهنگ بازی بارسا با ورود مسی کاملا تغییر کرد و بیلبائو تحت فشار بیشتری قرار گرفت. دقیقه 62 ضربه پای چپ چکشی کوتینیو با بدشانسی به تیر برخورد کرد و در ریباند هم سوارز نتوانست دروازه خالی را باز کند. این بهترین بخت بارسا در نیمه دوم تا آن دقیقه بود.

 

 

1341017

 

1341019

 

 

 

دقیقه 77 بازی مسی می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 80، والورده مونیر را به جای دمبله وارد زمین کرد تا بلکه او بتواند چاره ساز شود.

همین اتفاق نیز افتاد و مونیر دقیقه 84 کار را به تساوی کشاند. او روی پاس مسی در دهانه دروازه با یک بغل پا توپ را به طاق دروازه بیلبائو چسباند.

 

 

1341031

 

 

بارسا دقیقه 87 به گل دوم خود نیز دست یافت اما کمک داور، آفساید سوارز را اعلام کرد و گل مردود اعلام شد. دقیقه 90 مسی یک بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما این بار هم بخت با او و بارسا یار نبود.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید و بارسا دو امتیاز دیگر را از دست داد. این دومین تساوی خانگی متوالی بارسلونا بود. با این تساوی، حالا بارسا از سه بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده است.

دیدگاه‌ها