کد خبر : 1557555 | 07 مهر 1397 ساعت 19:18 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 2 – 0 برایتون؛ درخشان مثل همیشه

منچسترسیتی موفق شد با ارائه یک نمایش برتر با 2 گل برایتون را مغلوب کند.

سیتی 2 – 0 برایتون؛ درخشان مثل همیشه

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در ادامه نتایج فوق العاده خود در لیگ برتر، امروز نیز کار دشواری برای غلبه بر برایتون نداشته و با 2 گل استرلینگ و آگوئرو این تیم را شکست دادند.

 

اولین فرصت در دقیقه 4 و برای منچسترسیتی ایجاد شد اما حرکت خوب آگوئرو در محوطه و نهایتا ضربه او با حضور به موقع دافی دفع شد.

 

در ادامه سیتی حملات خود را ادامه داد اما قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه برایتون نبود. در دقیقه 23 و با ارسال استرلینگ، آگوئرو درون محوطه برایتون صاحب فرصت شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

1341011

 

1341012

 

اما در دقیقه 30 منچسترسیتی به گل اول دست یافت. روی نفوذ و ارسال دقیق لروی سانه، استرلینگ مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با یک ضربه تمام کننده گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد این بار استرلینگ فرصت خوبی را برای برناردو سیلوا مهیا کرد اما ضربه ستاره پرتغالی دقیق نبود و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 سیتیزن ها به اتمام رسید.

 

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست روی ارسال واکر توسط آگوئرو به گل برسد اما توپ روی سر مهاجم سیتی جفت و جور نشد.

 

در دقیقه 58 و با ارسال سیلوا، لروی سانه با ضربه سر دروازه برایتون را تهدید کرد اما رایان عکس العمل مناسبی در این صحنه از خود نشان داد.

 

اما در دقیقه 66 سیتی به گل دوم رسید. یک و دوی دیدنی استرلینگ و آگوئرو باعث شد مهاجم آرژانتینی در مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر برساند. 

 

در ادامه سیتی که از پیروزی خود اطمینان یافته بود جریان بازی را آرام کرده و به حفظ توپ پرداخت. در 20 دقیقه پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با همان 2 گل برایتون را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها