کد خبر : 1557560 | 07 مهر 1397 ساعت 19:18 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف عجیب مس کرمان در ارومیه

لیگ یک/ زنگ خطر نود برای شاگردان برانکو

تیم فوتبال مس کرمان موفق به شکست تیم نود ارومیه نشد تا در دومین هفته متوالی از کسب پیروزی بازماند.

لیگ یک/ زنگ خطر نود برای شاگردان برانکو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نادر دست نشان پس از شکست هفته گذشته مقابل شاهین، امروز در خانه میزبان تیم تازه وارد نود ارومیه بودند که این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا فرصت صدرنشینی موقت برای کرمانی ها از دست برود. مس در این بازی که با حضور قابل توجه هواداران کرمانی برگزار شد فرصت های متعددی را برای گلزنی به دست آورد اما دفاع خوب بازیکنان نود، بی دقتی مهاجمان و همین طور درخشش خسروی تیم ارومیه ای مانع از گلزنی شاگردان دست نشان شد که اگرچه یک بار هم به گل رسیدند اما این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده بود.


مس در این بازی بارها توسط حیدری، محمودی و ... روش های مختلفی برای گلزنی امتحان کرد اما ارومیه ای ها متمرکزتر و البته خوش شانس تر از کرمانی ها بودند. البته زردپوشان نود هم یکی، دو بار روی دروازه مس خودی نشان دادند که این توپ ها وارد دروازه میزبان نشد.


مس با این مساوی 10 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در رده پنجم جدول قرار گرفت در حالی که نود که هفته گذشته اکسین را متوقف کرده بود با این تساوی با ارزش 3 امتیازی شده و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

 

 

1341023

 

نودی ها با این دو بازی زنگ خطر را برای پرسپولیس که در جام حذفی با این تیم بازی دارند به صدا درآوردند. خسروی دروازه بان این تیم در مسابقه امروز یکی، دو فوق واکنش داشت و اگرچه سرخپوشان هنوز بازی های حریف گمنام خود را ندیده اند اما برای عدم تکرار کابوس قشقایی باید هر احتمالی را در نظر گرفت!

 

دیدگاه‌ها