کد خبر : 1557571 | 07 مهر 1397 ساعت 19:35 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

بازی کم‌فروغ جهانبخش در برد من‌سیتی

برایتون در حضور تعویضی ملی پوش ایرانی خود مقابل منچستر سیتی شکست خورد.

بازی کم‌فروغ جهانبخش در برد من‌سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هفتم لیگ جزیره تیم برایتون که مثل ۶ مسابقه اخیرش علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه اتحاد مهمان شاگردان پپ گواردیولا بود.


منچستر سیتی که در این فصل پنج پیروزی و تنها یک تساوی داشته و از سوی دیگر در مسابقه امروز از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، موفق شد با گل‌هایی که رحیم استرلینگ و سرخیو آگوئرو در دقایق ۲۹ و ۶۵ به ثمر رساندند، یاران جهانبخش را شکست دهند و با ۱۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.


علیرضا جهانبخش که در این فصل پنج بار به‌عنوان بازیکن تعویضی برای برایتون به میدان رفته و نتوانسته بود نمایش چندان خوبی ارائه دهد، امروز هم با وجود اینکه به‌عنوان دومین تعویضی تیمش از دقیقه ۷۸ جانشین آنتونی کنوکارت شد، عملکرد چشمگیری ارائه نداد.


جهانبخش در حضور ۱۵ دقیقه‌ای خود برابر شاگردان گواردیولا تنها یک پاس دقیق و ارسال بلند با عوض کردن منطقه بازی از جناح چپ به سمت راست زمین داشت ولی نتوانست در خلق موقعیت و نبردهای تن به تن موفق عمل کند؛ البته که در این مدت بیشتر توپ و میدان در اختیار منچستر سیتی بود.

 

دیدگاه‌ها