کد خبر : 1557613 | 07 مهر 1397 ساعت 21:50 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر بیلبائو

پاسخ والورده به دلیل نیمکت نشینی مسی

حضور مسی روی نیمکت در بازی امشب برابر بیلبائو در نهایت به ضرر بارسا تمام شد و این تیم در خانه متوقف شد.

پاسخ والورده به دلیل نیمکت نشینی مسی

به گزارش"ورزش سه"، بارسا با تساوی 1-1 مقابل بیلبائو دو امتیاز دیگر را از دست داد و حالا سه بازی متوالی است که نمی تواند به پیروزی دست یابد.

 

 

1341093

 

 

والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی و در مورد نیمکت نشینی مسی گفت:« وقتی تصمیمی می گیرم در واقع به مصلحت تیم فکر می کنم. همیشه قبل از بازی طرح ها و برنامه هایی را در نظر می گیرم که گاهی ممکن است مورد پسند هواداران قرار نگیرد؛ اما من همیشه بهترین ها را برای تیمم می خواهم. توجه داشته باشید که در 10 روز باید 4 بازی انجام دهیم.»

 

 

1341054

 

 

سرمربی بارسا ادامه داد:« می دانستم که نیمکت نشین کردن مسی یک نوع ریسک است و مسئولیت آن نیز با من است. ما بازی حساسی برابر تاتنهام پیش رو داریم و تصمیم گرفتم که به مسی و بوسکتس یک نیمه استراحت بدهم. با این مجموعه خوبی که در اختیارم است، قرار بر این شد که مسی را از ابتدا در ترکیب قرار ندهم. مطمئنا اگر پیروز می شدیم، این سوال را از من نمی پرسیدید.»

 

سه بازی متوالی بدون برد:« قطعا هفته دشواری پیش رو داریم چون نتایج خوبی کسب نکرده ایم اما چیزهایی هستند که فکر می کنم می توانیم آنها را بهتر انجام دهیم. به خصوص ایجاد توازن در فاز تهاجمی.»

 

والورده در مورد افت کیفی محسوس پیکه گفت:« امروز او را کاملا متعهد در زمین دیدم و متمرکز روی بازی. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها