کد خبر : 1557623 | 07 مهر 1397 ساعت 22:35 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

استوریج؛ ستاره جدید تیم کلوپ (عکس)

لیورپول در شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد در نهایت با گل دقایق پایانی و فوق العاده استوریج از پشت محوطه جریمه، از شکست گریخت.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، ساعتی پیش 2 تیم مدعی چلسی و لیورپول در استمفوردبریج به تساوی 1-1 رضایت دادند تا سیتیزن ها به صدر جدول برسند.

 

1341100

 

1341101

 

بعد از گل دیدنی ادن هازارد، محمد صلاح با جا گذاشتن کپا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما آنتونی رودیگر روی خط دروازه را نجات داد.

 

در نیمه دوم روبرتو فرمینو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این بار ضربه سر محکم او روی خط دروازه توسط داوید لوییز بازگردانده شد.

 

1341102

 

اما در نهایت و در دقایق پایانی، دنیل استوریج با یک ضربه دیدنی و غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه موفق شد گل تساوی را به ثمر رسانده و روند بی شکستی های لیورپول را حفظ کند.

 

در بازی هفته قبل جام اتحادیه و در جریان پیروزی 1-2 چلسی، استوریج و هازارد هر 2 موفق به گلزنی شدند که آبی ها تیم سربلند میدان بودند اما امشب و با توجه به گل ثانیه های پایانی، به نظر می رسد کلوپ راضی تر از مائوریتسیو ساری باشد.

 

دنیل استوریج که معمولا در فصول اخیر زیر ساله مثلث رعب آور مانه، صلاح و فرمینو قرار گرفته است، اخیرا هرگاه به میدان آمده نمایش خوبی برای مرسی سایدی ها داشته و امروز نیز زننده گل تساوی و حساس در استمفوردبریج شد.

 

البته استوریج در جریان بازی چند روز قبل جام اتحادیه یک موقعیت فوق العاده را علیرغم جا گذاشتن دروازه بان چلسی از دست داد اما امشب موفق شد با یک گل کم نظیر از پشت محوطه، تیمش را در لندن نجات دهد.

 

1341103

 

1341104

دیدگاه‌ها