کد خبر : 1557693 | 08 مهر 1397 ساعت 11:06 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره استعفاء، دوباره مس کرمان

تغیرات مدیریتی در باشگاه مس کرمان بیشتر از تغییرات کادر فنی جلب توجه می کند و شاید یکی از دلایلی که این تیم با وجود تلاش فراوان در سال های اخیر نتوانست لیگ برتری شود همین بوده است.

دوباره استعفاء، دوباره مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل تغییرات مدیریتی حتی سبب برکناری مربی تازه بخدمت گرفته شده یعنی مجتبی حسینی شد و حالا هم که تنها 5، 6 هفته از بازی ها سپری شده مدیر جایگزین از سمت خود استعفاء کرده است.


علی قرایی، مدیر مستعفی مس کرمان در این باره می گوید: به احترام باشگاه مس و هواداران تا انتخاب مدیرعامل جدید صحنه خدمت را ترک نمی کنم و به رتق و فتق امور باشگاه در کنار هیئت مدیره محترم می پردازم.


قرایی که ریاست هیات فوتبال استان را نیز برعهده دارد، در رابطه با شرایط ادامه کار خود در باشگاه مس کرمان گفت: فدراسیون فوتبال به بنده تذکر داده با توجه به اینکه در این استان سه تیم در لیگ یک حضور دارد باید زودتر تکلیف خود را مشخص کنم و از بین هیئت فوتبال یا باشگاه مس یک نهاد را انتخاب کنم. من از هفته قبل در صدد جدایی از باشگاه مس بودم ولی به خاطر شرایط بازی پیش رو صبر کردم که تمرکز تیم به هم نریزد،اما پس از بازی مجبور شدم که این موضوع را علنا اعلام کنم. این استعفا به منزله جدایی من از مس نمی‌باشد و اگر افتخار نصیبم شود هرجا غیر از مدیرعاملی که مسئولین صلاح بدانند خدمتگزاری میکنم.


مدیر عامل سابق باشگاه مس کرمان ادامه داد: من با این کار قصد داشتم دست هیئت مدیره و مسئولین محترم صنایع مس که واقعا نهایت حمایت از باشگاه و بنده را انجام دادند و بیش از وظیفه خود به ما لطف داشتند، را باز بگذارم که هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند. بنده سرپرست باشگاه بودم و این صندلی امانتی بود دست من و باید هم اکنون این امانت را به سلامت به مدیرعامل برگزیده توسط شرکت مس تحویل بدهم  و آماده ام تا با انتخاب مدیرعامل جدید این امانت را به ایشان واگذار کنم.تا انتخاب مدیرعامل جدید تمام تلاشم را می کنم تا این تیم موفق شود.

دیدگاه‌ها