کد خبر : 1557705 | 08 مهر 1397 ساعت 11:26 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان اخراج نشده، او برمی گردد

محسن مسلمان هنوز از سوی باشگاه ذوب آهن از تیم اخراج نشده است و می تواند به تمرینات تیم برگردد.

مسلمان اخراج نشده، او برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم ذوب آهن در مورد آخرین وضعیت محسن مسلمان می گوید: «مسلمان شنبه به کمیته اخلاق رفته بود. روز یکشنبه نیز در تهران ماند و نتوانست به اصفهان بیاید و در تمرین این روز هم شرکت نکرد. برای همین نمازی ترجیح داد مسلمان را برای این بازی از لیست خارج کند.انتظاری که از این بازیکن می‌رفت اصلاً برآورده نشده است و تکلیف او سه‌شنبه مشخص خواهد شد.مسلمان فقط مشکلات فنی دارد و در تمرینات فعالیت مناسبی ندارد و با دل و جان تمرین نمی‌کند. اینکه مسلمان اخراج شده شایعه‌ است!عکسی مربوط به قلیان کشیدن مسلمان چاپ شده که برای همین موضوع او دوباره به کمیته اخلاق احضار شده بود. هنوز از خروجی جلسه کمیته اخلاق اطلاع چندانی ندارم اما شنیده‌ام عکس منتشر شده قدیمی بوده است.»


آذری هم در مورد محسن مسلمان می گوید: « باشگاه ذوب آهن ثابت کرده است که به مفاد قراردادش متعهد است و نفراتی که در این تیم هستند با تمام وجود تلاش می کنند. ذوب آهن باشگاهی نیست که ورزشکارش به باشگاه قبلی اش اشاره کند و بگوید من از منچستریونایتد یا فلان تیم آمده ام. مسلمان ساخته و پرداخته باشگاه ذوب آهن است ولی تمرکز کافی ندارد.مسلمان باید بداند ما به اسم و رسم بازیکن پول نمی دهیم، محسن مسلمان با نظر امید نمازی جذب شد و زمانی که امید نمازی آمد، نظرش را درباره این بازیکن جویا شدیم که او هم رای به جذب مسلمان داد. مسئولیت بازی دادن و بازی ندادن به بازیکن با نمازی است و اینکه باشگاه و سرمربی چه انتظاری از بازیکن دارند، تعریف شده است. بازیکن باید با تمام وجود در زمین بدود و انتظارات را برآورده کند. اما اگر محسن مسلمان کوتاهی کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.»


با استناد به صحبت های حاج رسولی ها، سرپرست تیم ذوب آهن و هم چنین مدیر عامل آذری باید گفت محسن مسلمان هنوز از سوی تیم ذوب آهن اخراج نشده است و یک فرصت دیگر دارد که به تیم برگردد و رفتار متفاوتی از خود نشان دهد. اما اگر قرار باشد رفتار خود را ترک نکند حتما از سوی آذری اخراج خواهد شد.

دیدگاه‌ها