کد خبر : 1557751 | 08 مهر 1397 ساعت 13:30 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: شنیدن توهین از هواداران یووه، عادی بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، پس از شکست 3-1 مقابل یوونتوس، تایید کرد که هواداران حریف به او توهین کردند.

آنچلوتی: شنیدن توهین از هواداران یووه، عادی بود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این ناپلی ها بودند که با گل دریس مرتنس پیش افتادند اما ماریو مانژوکیچ دو گل زد تا یووه به بازی برگردد. اخراج بچه گانه ماریو روی به دلیل دریافت کارت زرد دوم با خطا روی پائولو دیبالا، شرایط را برای ناپولی دشوار کرد و در نهایت لئوناردو بونوچی با زدن گل سوم، پیروزی بیانکونری را قطعی کرد.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم داور در مورد اخراج ماریو روی، تصمیمی سطحی گرفت. او در حالی کارت زرد دوم را داد که زمان زیادی برای فکر کردن داشت. دو کارت زرد به دلیل سطحی بودن داور داده شد.

من از تیمم عصبانی بودم زیرا ما بازی را قدرتمندانه آغاز کردیم و پیش افتادیم اما پس از آن شلخته بازی کردیم و اجازه دادیم تا یوونتوس اعتماد به نفس اش را به دست بیاورد.

 

 

1341082

 

در مجموع نمایش خوبی داشتیم. ما نیاز داریم که از نظر شخصیت، ثبات و تجربه بهتر شویم اما حتی وقتی 10 نفره شدیم هم خوب کار کردیم."

آنچلوتی که دو فصل هدایت یووه را برعهده داشت، هیچگاه رابطه خوبی با هواداران این تیم نداشت و تایید کرد که طرفداران بیانکونری به او توهین کردند:" شعارهای هواداران یووه عادی بود. من خودم را با فکر کردن به قهرمانی در چمپیونزلیگ 2003 تسکین می دهم (زمانی که آنچلوتی سرمربی میلان بود و در فینال یوونتوس را شکست دادند.)

شکست می تواند اتفاق بیفتد؛ همانطور که یووه ممکن است در ناپل ببازد. ما باید از بسیاری جنبه ها بهتر شویم اما من مطمئنم که تا پایان مبارزه خواهیم کرد و فکر می کنم این عملکرد مقابل یووه، این را ثابت کرد."

دیدگاه‌ها