کد خبر : 1557756 | 08 مهر 1397 ساعت 14:20 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد دو گانه سرمربی رئال با وینیسیوس

وینیسیوس جونیور، پدیده برزیلی رئال شب گذشته اولین بازی رسمی خود برای رئال را انجام داد.

برخورد دو گانه سرمربی رئال با وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس البته در تور آمریکای رئال در بازی های دوستانه فرصت بازی برای رئال را پیدا کرده بود اما او به دلیل بی اعتمادی لوپتگی تا شب گذشته نتوانسته بود یک بازی رسمی هم برای رئال انجام دهد.

 

 

1341131

 

 

سرمربی رئال اعتقاد داشت که وینیسیوس به دلیل تجربه اندکش هنوز در سطح بازی برای تیم اول رئال نیست و به همین دلیل او را به تیم دوم باشگاه فرستاد جایی که در دسته سوم،  چند بازی نیز برای آن تیم انجام داد و خوش درخشید. همین درخشش باعث شد تا لوپتگی در بازی با سویا از وینیسیوس در فهرست 18 نفره استفاده کند و سرانجام شب گذشته در دقایق پایانی بازی با اتلتیکو او را به میدان فرستاد.

 

بسیاری منتظر بودند تا وینیسیوس در یک بازی دیدار کم اهمیت تر، اولین بازی رسمی خود را انجام دهد و هیچکس تصور نمی کرد که وینیسیوس در دربی مادرید به میدان برود.

حال برای هواداران رئال و کارشناسان فوتبال اسپانیا این سوال مطرح شده است که وینیسیوس در طول یک ماه چگونه توانسته به سطحی برسد که در دربی به میدان برود؟ آیا فشاری از سران باشگاه روی لوپتگی برای میدان دادن به وینسیوس است؟ اینکه بهتر نبود شب گذشته به ماریانو میدان داده می شد در حالی که رئال تشنه رسیدن به گل بود؟

دیدگاه‌ها