کد خبر : 1557887 | 09 مهر 1397 ساعت 09:55 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی هواداران آرسنال با مسوت اوزیل؟

مسوت اوزیل این روزها در آلمان به هیچ وجه محبوب نیست. این ستاره‌ی آلمانی آرسنال که در اوایل فصل در انگلیس هم با انتقاد هواداران آرسنال مواجه شده بود کم کم در مسیر بهبود روابط با هواداران توپچی‌ها قدم برمی‌دارد.

آشتی هواداران آرسنال با مسوت اوزیل؟

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای دامنه‌دار مسوت اوزیل با تیم ملی آلمان، قبل و بعد از جام جهانی باعث شد او در کشورش آلمان با سیلی از انتقادهای تند و نیشدار مواجه شود. فضای سنگینی که در نهایت به استعفای او از تیم ملی کشورش منجر شد. هواداران باشگاه آرسنال در ابتدا به حمایت از ستاره‌ی آلمانی‌شان برخاستند اما عملکرد ضعیف او در بازی‌های ابتدای فصل باعث شد ورق در انگلیس هم به ضرر مسوت برگردد و او در این کشور هم هدف انتقادها قرار بگیرد.

 

اما سرمربی آرسنال اونای امری از آغاز پشت هافبک آلمانی‌ تیمش ایستاد و گفت در هر شرایطی از او حمایت خواهد کرد. حمایت‌هایی که به نظر می‌رسد کم کم باعث می‌شود هواداران آرسنال با مسوت اوزیل آشتی کنند و بار دیگر او را به عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌شان به رسمیت بشناسند.

 

در یکی از جلسات تمرینی اخیر آرسنال، دوربین‌های رسانه‌های اونای امری را در حالی شکار کردند که با فریاد مشغول صحبت با مسوت اوزیل بود. ابتدا بعضی رسانه‌ها با شیطنت اعلام کردند که امری با اوزیل به مشکل برخورده ولی باشگاه آرسنال با منتشر کردن کامل ویدیو نشان داد که در جریان تمرین، اوزیل برای تمرین شوت به دروازه پشت توپ ایستاده بوده و اونای امری از فاصله‌ی دور به او می‌گفته که توپ را حتماً گل کند.  

 

هواداران آرسنال به این ویدیو واکنش مثبت نشان دادند و خیلی‌ از آنها معتقد بودند که سرمربی جدید تیم‌شان می‌تواند اوزیل را بار دیگر به اوزیل سابق تبدیل کند. یکی از هواداران آرسنال در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود:" یکی از جذاب‌ترین لذتهای تماشای فوتبال این است که مسوت اوزیل با پیراهن آرسنال مثل مسوت اوزیل همیشگی بازی کند". در این شکی نیست که اوزیل اگر به روزهای اوج خود بازگردد می‌تواند یکی از بهترین فوتبالیستهای دنیا باشد ولی باور پیدا کردن دوباره‌ی هواداران آرسنال به او مسلماً به چیزی بیش از چند ویدیو و چند پست در شبکه‌های اجتماعی نیاز خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها