کد خبر : 1557940 | 09 مهر 1397 ساعت 12:52 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری پلیس و تماشاگران در دربی مون پلیه (عکس)

در فرانسه در حالیکه مون‌پلیه در خانه‌ی خود از تیم نیم که رقیب منطقه‌ای این تیم به حساب می‌آید 3-0 پیش افتاده بود بازی دو تیم توسط تماشاچی‌های حاضر در ورزشگاه به آشوب کشیده شد.

درگیری پلیس و تماشاگران در دربی مون پلیه (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازی دو بار به دلیل رفتار تماشاچی‌ها متوقف شد و در نهایت داور، مسابقه را 30 دقیقه متوقف کرد تا نیروهای امنیتی جو ورزشگاه را کنترل کنند. درحالیکه 11 دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود هواداران مون‌پلیه که پشت دروازه‌ی این تیم حضور داشتند سعی کردند وارد زمین شده و با تماشاچی‌های تیم مهمان درگیر شوند.

 

داور مجبور شد بازی را متوقف کرده و بازیکنان دو تیم را فوراً از زمین به بیرون هدایت کند. حدود 80 پلیس ضدشورش وارد زمین شدند تا با هواداران آشوبگر مون‌پلیه مقابله کنند. در تصاویر ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده پلیس در حال اسپری کردن ماده‌ای ناشناخته به سمت هواداران دیده می‌شود.

 

هواداران مون‌پلیه که از این اقدام پلیس عصبانی می‌شوند شروع به پرتاب اجسام و میله‌های آهنی و وسایل آتش‌بازی به سوی پلیس می‌کنند. چند بازیکن مون‌پلیه به سمت هواداران خود رفته و آنها را دعوت به آرامش می‌کنند و گوینده‌ی ورزشگاه هم از هواداران می‌خواهد آرامش خود را حفظ کنند ولی بازی در نهایت نیمه‌کاره رها میشود. انتظار می‌رود جریمه‌های سنگینی در انتظار باشگاه مون‌پلیه باشد.

 

1341423

دیدگاه‌ها