کد خبر : 1557947 | 09 مهر 1397 ساعت 13:05 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومان اضافه شوند شرایط ما بهتر می‌شود

فرهاد کاظمی: دیر شروع کردیم اما کاملا موفق بودیم

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: ما کارمان را برای حضور در لیگ دسته اول دیر شروع کردیم، اما تلاش می‌کنیم خیلی زود به وحدت تاکتیکی برسیم.

فرهاد کاظمی: دیر شروع کردیم اما کاملا موفق بودیم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در خصوص تساوی بدون گل با ملوان در شرایطی که پرسپولیس پاکدشت در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را برای گل زدن از دست داد گفت: تیم حریف خوب دفاع کرد و خوب هم فوتبال بازی کرد و فقط دنبال دفاع مطلق نبود، آنها چشم به ضدحملات داشتند و آقای پورغلامی هم جزو مربیان خوب فوتبال ما است. شرایط ما سخت بود و با توجه به غیبت 5 بازیکن با چند جابجایی سعی کردیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

 


وی ادامه داد: یکی از مصدومان ما امامیان بود که توانست 20 دقیقه بازی کند و ما از عملکرد او راضی هستیم. ما باید موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم، وقتی دفاع چپ یک تیم، سه بار با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شود، این نشان می‌دهد که روی تیم ما کار شده است. در مجموع بچه‌‌های ما تلاش کردند و این را هم باید در نظر گرفت که ما کار را دیر شروع کردیم.


فرهاد کاظمی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در مجموع از تاسیس و شکل‌گیری تیم ما دو ماه گذشته است و تلاش می‌کنیم تا خیلی زود به وحدت تاکتیکی برسیم. اگر مصدومان هم اضافه شوند شرایط ما خیلی بهتر می‌شود.

 


سرمربی پرسپولیس پاکدشت در مورد چند صحنه داوری و دو صحنه مشکوک که بازیکنان پرسپولیس پاکدشت معتقد بودند توپ‌ها وارد دروازه شده است گفت: داور هم ممکن است مثل مربی یا بازیکن اشتباه کند، ولی داور عالی بود. داورهای ایرانی خوب هستند و اگر هم اشتباهی می‌شود نباید من از کوره در بروم.

 


وی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: یکی از تیم‌های که دوستش دارم ملوان است و امیدوارم که آنها در ادامه راه موفق باشند. البته با مشکل کسر امتیاز، کار ملوان در ادامه بازی‌ها سخت است.

 

دیدگاه‌ها