کد خبر : 1557963 | 09 مهر 1397 ساعت 14:20 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

الکسیس سانچز، قربانی جدید برای یونایتد مورینیو

به نظر می رسد که پس از مورد پوگبا، آقای خاص حالا با یک معضل جدید در تیمش روبرو شده است.

الکسیس سانچز، قربانی جدید برای یونایتد مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه فهرست 18 نفره یونایتد برای بازی با وستهام اعلام شد، بسیاری از قرار نداشتن نام سانچز در آن حیرت کردند. کمتر کسی تصور می کرد که کمتر از یک سال پس از انتقال ستاره شیلیایی به یونایتد، او به شرایطی برسد که از سوی مورینیو حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نگیرد.

 

 

1338866

 

 

سانچز ژانویه 2018 و پس از کش و قوس های فراوان با رد پیشنهاد سیتی راهی یونایتد شد و قهرمان جدید شیاطین سرخ لقب گرفت. پیراهن افسانه ای شماره 7 نیز به او رسید اما مدت هاست که در گلزنی ناکام مانده و آمار او قابل مقایسه با دوران حضورش در بارسا و آرسنال نیست. الکسیس در این فصل فقط یک پاس گل داده و موفق به گلزنی نشده است.

 

سانچز پس از بیرون ماندن از فهرست یونایتد، در حالی که به شدت عصبانی بود، نارضایتی خود را به اعضای کادر فنی منتقل کرد و حتی پس از بازی در تونل ورزشگاه در حال مکالمه با لوکاس پرز، هم تیمی سابقش در آرسنال مشاهده شد و گویا محور گفت و گوی شان در مورد پشیمانی سانچز از پیوستن به یونایتد بوده است.

 

 

 

1341168

 

 

مورینیو که اخیرا با پوگبا به مشکلاتی جدی برخورده و کاپیتانی دوم یونایتد را از این بازیکن گرفته، حالا با مورد الکسیس سانچز روبرو است. ستاره شیلیایی در صورت ادامه حضور مورینیو در یونایتد قطعا به جدایی فکر خواهد کرد هر چند که شایعات زیادی در مورد اخراج قریب الوقوع مورینیو شنیده می شود تا به این ترتیب شاید اوضاع برای پوگبا و سانچز کاملا تغییر کند.

یونایتد بدون سانچس در مقابل وستهام 3-1 شکست خورد و بین دو نیمه طبق اظهارات لوک شاو، او نطقی سنگین برای شاگردانش در رختکن داشته و حرف های تندی نیز به برخی زده است که نشان از وضعیت نه چندان خوب در مجموعه شیاطین سرخ دارد. باید دید در ادامه، داستان برای مورینیو، سانچز و پوگبا چگونه پیش خواهد رفت.

 

 

1341437

دیدگاه‌ها