کد خبر : 1557979 | 09 مهر 1397 ساعت 16:30 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو:

امکان ندارد روزی سرمربی بارسلونا شوم

سرمربی سرشناس تاتنهام به واسطه سال ها بازی برای اسپانیول، علاقه ای به مربیگری در بارسلونا ندارد.

امکان ندارد روزی سرمربی بارسلونا شوم

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو، سرمربی آرژانتینی موفق تاتنهام چند سالی است که خود را به عنوان یک مربی صاحب سبک معرفی کرده است. او گزینه اول جانشینی زیدان در رئال نیز بود ولی به دلیل اینکه چند هفته قبل از استعفای زیدان، قراردادش را با تاتنهام تمدید کرده بود، امکان جداشدنش از باشگاه لندنی وجود نداشت.

 

 

1302679

 

 

تاتنهام این روزها خود را برای بازی حساس چهارشنبه شب مقابل بارسا مهیا می کند. پوچتینو در مصاحبه اختصاصی با مارکا درمورد این بازی گفت:« فصل قبل با رئال هم گروه بودیم و امسال با بارسلونا. در لیگ قهرمانان باید انتظار روبرو شدن با بهترین تیم های دنیا را داشته باشید. این بهترین اتفاقی است که می تواند برای شما رخ دهد. چنین بازی هایی به هر تیمی انگیزه مضاعف می دهند.

به خصوص بازی برابر بارسا انگیزه ای بیشتر از همیشه به من می دهد. من هوادار اسپانیول هستم و بیش از هر کسی دوست دارم بارسا را شکست دهم. از آن گذشته، در بازی برگشت به بارسلون باز خواهم گشت؛ شهری که سال ها در آن زندگی کردم و خاطرات زیادی هم از آن دارم.»

 

مربیگری در بارسا:« غیرممکن است. امکان ندارد روزی سرمربی بارسا شوم. برای این باشگاه احترام زیادی قائلم و خیلی از دوستانم نیز هوادار بارسا هستند ولی مسیر و من و بارسلونا، جدا از یکدیگر است. درک این قضیه نباید چندان دشوار باشد.»

 

 

1341446

 

 

مسی:« تا زمانی که لئو فوتبال بازی کند، بهترین فوتبالیست دنیا خواهد بود. استعداد مسی ذاتی است و نقش تعیین کننده اش در هر بازی، او را از نظر من، به شماره یک دنیا تبدیل می کند.»

 

خطر مسی:« البته بارسا فقط مسی نیست. او یک لشگر بازیکن خوب مثل کوتینیو، دمبله، سوارز و... پشت سر خود دارد. در مورد یک مجموعه به رهبری بهترین بازیکن دنیا حرف می زنیم. بارسا با مسی تیمی ترسناک تر است ولی غیر از او، بازیکنان با کیفیت فراوانی هم دارد.»

 
 

دیدگاه‌ها