کد خبر : 1558020 | 09 مهر 1397 ساعت 18:21 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی حذفی برای ما تدارکاتی است

دست نشان: انرژی زیادی در جام حذفی نمی‌گذاریم

سرمربی مسی ها می گوید طبیعتا دیدگاهمان همان نگاه بازی تدارکاتی به جام حذفی است چون نمی خواهیم به قول معروف زیاد انرژیمان را برای جام حذفی صرف کنیم.

دست نشان: انرژی زیادی در جام حذفی نمی‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان درباره شرایط تیم مس کرمان گفت: نه باخت هفته گذشته و نه دست کم گرفتن تیم ارومیه هیچ کدام تاثیری روی نتیجه ای که این هفته کسب کردیم نداشت. هفته گذشته که اتفاقی نیفتاده بود ما در بازی مقابل شاهین در زمین بوشهر بازی را با 2 ـ 1 نتیجه به حریف واگذار کردیم حالا به اتفاقاتی که در بازی افتاد خیلی کاری نداریم. البته در آن دیدار خیلی خوب کار کردیم و توانستیم نیمه دوم کاملا برتر از شاهین بوشهر باشیم.


او ادامه داد: گرمای 46 درجه هوا تیم را دچار مشکل کرد و واقعا که در چنین جو بد آب و هوایی فوتبال بازی کردن بی انصافی است. به نظرم باید فکری به حال این موضوع شود چون این شرایط به بازیکنان آسیب وارد می کند. این از بازی ما با شاهین بوشهر که جز تیم های باامکانات لیگ دسته اول است بود.


سرمربی مسی ها درباره دست کم گرفتن تیم نود ارومیه توسط بازیکنان این تیم نیز گفت: بازی با نود ارومیه اتفاقا خیلی سخت گرفته بودیم و پیش بینی هایمان درست از آب درآمد به خاطر اینکه واقعا این تیم دونده و جنگنده است و تیمی که به اندازه اسم نودش در زمین می دود تا گل نخورد. به هر حال تاکتیکی دارد که برای موفقیت خودش استفاده می کند که آن برمی گردد به اصول و قانون و مسائل مختلفش.  


او ادامه داد: ما در مورد تیم خودمان باید بگویم که خیلی فوتبال خوب بازی کردیم و 90 دقیقه همه کار کردیم به جز گل زدن. بچه های ما در تمام خطوط خوب بودند به غیر از جایی که باید گلزنی می کردند و متاسفانه به همین دلیل بیش از 7، 8 موقعیت گل را از دست دادیم در روزی که دروازه بان ارومیه ستاره میدان بود و توانست تمام توپ ها را از فاصله دو، سه قدمی مهار کند و روز خوب ایشان بود و خواست خدا نبود که ما برنده باشیم. تیم مس زحمت زیادی کشید و همه راه ها را برای زدن گل امتحان کردیم اما متاسفانه تاکتیک هایمان جواب نداد چون باید در ضربات نهایی بیشترین دقت را می کردیم که در این امر موفق نبودیم.


دست نشان درباره دیدار بعدی مس در لیگ دسته اول گفت: فعلا به قشقایی فکر نمی کنیم و بازی جام حذفی را پیش رو داریم و آن بازی فکر ما را مشغول کرده است. طبیعتا دیدگاهمان همان نگاه بازی تدارکاتی به جام حذفی است چون نمی خواهیم به قول معروف زیاد انرژیمان را برای جام حذفی صرف کنیم. مطمئنا از بازیکنان مختلفی استفاده می کنیم که هم خودشان را به تیم اصلی برسانند و همین که تا حد امکان بتوانیم بازی خوب و رو به جلوی انجام بدهیم و در صورت موفقیت و پیروزی به مراحل بعدی هم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها