کد خبر : 1558626 | 12 مهر 1397 ساعت 09:53 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار با نیوکاسل، آخرین فرصت مورینیو

نشریه سان مدعی شد که ممکن است ژوزه مورینیو به روزهای پایانی دوران حضورش در یونایتد نزدیک شده باشد.

دیدار با نیوکاسل، آخرین فرصت مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آقای خاص در هفته های اخیر نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کنند و شایعات حاکی از آن است که در صورتی که این روند مقابل نیوکاسل نیز ادامه داشته باشد، مورینیو اخراج خواهد شد.

 

تمام آنچه ممکن است مانع حذف او شود، این است که بتواند در بازی بعدی تیمش نتیجه بگیرد. زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی او مطرح است.

 

 

1342142

 

 

هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد همچنان حامی آقای خاص است و پس از دو فصل به اعتقاد آنها "خوب" که پشت سر گذاشته شده، آنها از مربی خود حمایت می‌کنند. او در فصل اول حضورش در یونایتد، قهرمان جام اتحادیه و لیگ اروپا شد و در فصل دومش نیز نایب قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد. ولی در فصل سوم، اوضاع خوب پیش نرفته است.

 

یونایتد ضعیف ترین روزهای خود پس از فصل 1989 را پشت سر می‌گذارد، از جام اتحادیه با شکست مقابل دربی کانتی حذف شده و در چمپیونزلیگ مقابل تیم میانه جدولی والنسیا هم به پیروزی نرسید. شکست 3-1 روز شنبه مقابل وستهام نیز تکه پایانی پازل نتایج ضعیف بود.

 

 

1341791

 

 

اختلافات بین مورینیو و بازیکنانش نیز به وجهه باشگاه ضربه زیادی وارد کرده است. پل اسکولز، اسطوره یونایتد یکی از جدی ترین منتقدان آقای خاص است. او معتقد است که مورینیو باید پس از شکست مقابل وستهام اخراج می‌شد و تعجب کرده که هنوز بر سر کارش است. جو به شدت علیه آقای خاص است و او روز سه شنبه نیز توسط هواداران تیمش هو شد. نشریه سان مدعی شد که پس از تماسی از سوی زیدان با مورینیو، آقای خاص شرایط آرامتری را تجربه می‌کند. سرمربی فرانسوی با او تماس گرفت که برایش مشخص کند پشت پرده خبری نیست و تنها از ایجنت او سوال شده که آیا تمایلی به هدایت یونایتد دارند یا نه.

 

با این حال برداشت مورینیو از این مکالمه این بود که یونایتد با ایجنت زیدان تماس گرفته و برنامه جدایی او را می‌ریزد. حال باید دید که در نهایت وضعیت برای آقای خاص چگونه پیش خواهد رفت و نتیجه دیدار بعدی، چه تاثیری در آینده اش در الدترافورد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها