کد خبر : 1559050 | 14 مهر 1397 ساعت 09:53 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: موضوع اخراج مورینیو یک افتضاح محض است

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که مطرح شدن موضوع اخراج مورینیو " یک افتضاح محض" است.

نویل: موضوع اخراج مورینیو یک افتضاح محض است

به گزارش "ورزش سه"، نشریه میرر مدعی شده که بدون توجه به نتیجه دیدار امروز یونایتد مقابل نیوکاسل، مورینیو پس از بازی اخراج خواهد شد. آقای خاص روز جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد که پس از سوال عجیب خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا او تمام تلاشش را انجام می‌دهد یا نه، پس از سه دقیقه و نیم این کنفرانس را ترک کرد. اوضاع برای او خوب پیش نمی‌رود و موضوع اخراج او جدی تر از همیشه مطرح است ولی نویل به شدت با آن مخالف است.

 

1341794

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم من عصبانی هستم. عصبانی هستم که 3 یا 4 سال پیش، دیوید مویس یک روز قبل از اینکه اخراج شود از موضوع مطلع شده بود. لوئیس فان خال یک روز پیش از دیدار فینال، از طریق افراد دیگر متوجه شده بود که اخراج می‌شود. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد و مورینیو روز شنبه، مثل یک «از گور برخواسته» به الدترافورد برود، هواداران واکنش تندی به هیئت مدیره خواهند داشت. ژوزه مورینیو تحت بزرگترین حمایت عمرش قرار خواهد گرفت و من هم جزو حامیان او خواهم بود. به نظرم یک افتضاح محض است. ارزش های منچستریونایتد کجا رفته؟ 5 یا 6 سال است که اوضاع همین است.

 

ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است. فکر می‌کنم هر مربی در یونایتد دچار مشکل خواهد شد، به خصوص با این نحوه مدیریت."

 

دیدگاه‌ها