کد خبر : 1559288 | 14 مهر 1397 ساعت 22:50 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک نیمه برای اقای خاص، هدیه بازیکنان به مورینیو

9 فریم از این بازگشت شدیدا طوفانی

منچستر یونایتد با انجام یک بازی سراسر هجومی و ثبت یک کامبک تاریخی برابر نیوکاسل به یک برد شیرین دست یافت تا از زیر بار انتقادات خارج شده و تا حدی احیا شود.

9 فریم از این بازگشت شدیدا طوفانی

به گزارش "ورزش‌سه"، شاید کل اعضای منچستر مثل مورینیو، پوگبا، الکسیس سانچز نیوکاسل و رافائل بنیتس را می‌خواستند تا عقده گشایی کرده و  باز هم خودی در لیگ جزیره نشان دهند. اصلی ترین انتقادات هم پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی  شیاطین سرخ به آن‌ها وارد کرد. او در این خصوص گفت: شاید کسل کننده ترین نمایش‌ها را از سوی منچستر و مورینیو دیده‌ایم و آن‌ها تمایلی برای کسب برد ندارند.


انتقاداتی که با نمایش زیبا و عالی منچستری‌ها در تئاتر رویاها به خوبی پاسخ داده شد و بعد از مدت‌ها یک بازی هجومی و زیبا را شاهد بودیم. شاگردان مورینیو که بازی را بسیار ضعیف شروع کردند و طی ده دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کردند، با همین نتیجه به رختکن رفتند. نتیجه‌ای که زیر پای مورینیو در این باشگاه را خالی کرده و درب خروج را به او نشان داده است.


اما با شروع نیمه دوم بازیکنان منچستر با جان و دل در زمین حاضر شدند و انگار دوست داشتند برای مربی و شخصیت از دست رفته خود بازی کنند. اولین موقعیت آن‌ها دقیقه 51 به دست آمد و پوگبا با شوت سنگینش دروازه نیوکاسل را تهدید کرد و در ادامه ماتیچ نتوانست دروازه خالی را باز کند تا ناامیدی هم چنان در الدترافورد موج بزند.


*اپیزود یک:
بازی تا دقیقه 70 با نتیجه تلخ 2-0 در پیش بود و تقریبا تمامی افراد حاضر در استادیوم و شاهدان بازی، آقای خاص را نزدیک به درخروجی باشگاه می‌دیدند تا این که یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه برای سرخپوشان منچستری به دست آمد و خوان ماتا با ظرافت خاص آن را به تور دروازه چسباند و بارقه‌های امید را زنده کرد.


شاید بتوان پوگبا را ستون اصلی برد منچستر در این بازی دانست. هافبک فرانسوی که با قدرت حمل توپش موقعیت‌های فراوانی را برای شیاطین سرخ به دست آورد باز هم از داخل محوطه جریمه برگردونی را به سمت دروازه شلیک کرد که در اختیار سنگربان نیوکاسل قرار گرفت.

 

1342838

 

1342839

 

1342840

 


*اپیزود دو:
مارسیال که در این بازی بسیار ناامید کننده ظاهر شد و موقعیت‌های فراوانی را از دست داد پس از انجام یک دوی زیبا با هموطن خود یعنی پوگبا موقعیت گلزنی خوبی در محوطه جریمه به دست آورد و با شلیک یک شوت سنگین گل دوم را برای منچستر به ثمر رسانده و لبخند را بار دیگر به مورینیو هدیه داد.

 

1342841

 

1342842

 

1342843

 


*اپیزود پایانی، گلزنی مهاجم مغضوب، مشت گره کرده آقای خاص!
مورینیو که از کسب نتیجه تساوی هم راضی به نظر نمی‌رسید و به دنبال کسب یک برد درخشان و خارج شدن از زیر بار فشار انتقادات بود، تیمش را با ورود الکسیس سانچز تهاجمی تر از قبل کرد . مهاجمی که بدتر از مورینیو به دلیل عدم گلزنی‌اش زیر تیغ انتقادات قرار داشت. اما با یک گل به موقع فرشته نجات منچستر، مورینیو و حتی خودش نام گرفت. پوگبا از سمت راست زمین پاس کوتاهی را برای یانگ می‌فرستد و او توپ را در دهانه دروازه ارسال می‌کند و سانچز با پرواز بلندش سکه شانسش را رو هوا زده و توپ را وارد دروازه نیوکاسل می‌کند تا علاوه بر شکستن طلسم گلزنی خود، باعث گره شدن مشت‌های مورینیو شده و غرور از دست رفته مربی و تیمش را بازگرداند.

 

1342845

 

1342844

 

1342847

دیدگاه‌ها