کد خبر : 1559320 | 15 مهر 1397 ساعت 07:59 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا: به چیزی مانند این پیروزی نیاز داشتیم

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش با پیروزی 3-2 مقابل نیوکاسل، به آنچه برای خروج از بحران نیاز داشت، رسید.

ماتا: به چیزی مانند این پیروزی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و تماشایی، ابتدا این نیوکاسل بود که با گل های کندی و یوشینوری موتو، در همان 10 دقیقه ابتدایی بازی، 2-0 پیش افتاد. اما ماتا که در دقیقه 20 جانشین اریک بایی شد، در دقیقه 70 گل اول شیاطین سرخ را به ثمر رساند  و پس از آن آنتونی مارسیال و الکسیس سانچس دو گل دیگر برای منچستریونایتد به ثمر رساندند تا این تیم به یک پیروزی باارزش برسد.

ماتا به خبرنگاران گفت:" ما به چیزی مانند این پیروزی نیاز داشتیم. بازگشت بسیار دشوار بود اما موقعیت های بسیار بیشتری از گل هایی که به ثمر رساندیم، ایجاد کردیم.

 

1342905

 

ما هر کاری می توانستیم برای پیروزی انجام دادیم و در نیمه دوم، احساس کردیم چیزی برای از دست دادن نداریم و طبیعی است که در چنین موقعیتی، فرصت های بیشتری ایجاد کنید.

این پیروزی، یک حس رهایی دارد و احساس می کنیم به چیزی که نیاز داشتیم، رسیدیم. در فوتبال، نتیجه گرفتن همه چیز را حل می کند. در نیمه دوم، ما به طور ویژه برای هواداران تلاش کردیم و می توانیم با خوشحالی به خانه برویم."

منچستریونایتد بعد از دیدارهای ملی، سه دیدار دشوار مقابل چلسی، یوونتوس و اورتون پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها