کد خبر : 1559321 | 15 مهر 1397 ساعت 08:29 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مدیران یونایتد گفته بودند اخراج نمی شوم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، فاش کرد که مدیران این باشگاه با ارسال یک پیامک، به او اطمینان دادند که شایعات در مورد اخراجش، حقیقت ندارد.

مورینیو: مدیران یونایتد گفته بودند اخراج نمی شوم

به گزارش "ورزش سه"، دیلی میرر روز جمعه ادعا کرد که مورینیو فارغ از هر نتیجه ای در دیدار مقابل نیوکاسل، اخراج خواهد شد؛ موضوعی که با واکنش گری نویل، کاپیتان سابق شیاطین سرخ هم همراه شد و مدیران یونایتد را به دلیل درز این خبر به رسانه ها، اتفاقی که پیش از اخراج لوئیس فان خال در سال 2016 هم رخ داده بود سرزنش کرد.

در دیدار شب گذشته هم منچستریونایتد ابتدا با دو گل از نیوکاسل عقب افتاد اما شاگردان مورینیو در پایان توانستند به پیروزی 3-2 برسند. او تاکید کرد که شایعات در مورد آینده هیچ تاثیری روی کارش نداشته زیرا مدیران یونایتد پیش از آن به او در این زمینه اطمینان داده بودند.

مورینیو به خبرنگاران گفت:" آنهایی که روزنامه ها را می خوانند، آنهایی که شبکه های اجتماعی را دنبال می کنند، شاید آنها فکر کنند که من اخراج می شوم.

 

1342906

 

اگر من این پیامک را از مدیران باشگاه دریافت نمی کردم که به شایعات توجه نداشته باشم، من هم متقاعد می شدم."

آقای خاص که در چند هفته اخیر، بارها با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنانش گفته، به طعنه گفت:" فکر می کنم متوجه خواهید شد که چه گفتم. اگر بخواهید که بدانید، متوجه خواهید شد. شما همه چیز را می دانید. آنچه حقیقت دارد و آنچه حقیقت ندارد.

من کاملا مطمئنم که شما چند تماس تلفنی خواهید داشت و متوجه می شوید که من بین دو نیمه در رختکن چه گفتم."

مورینیو همچنین رسانه ها را متهم کرد که حرفه ای گری بازیکنان تیمش را زیر سوال برده اند:" فکر می کنم صحبت های زیادی وجود دارد. شما صداقت و حرفه ای گری بازیکنان را زیر سوال بردید."

دیدگاه‌ها