کد خبر : 1559357 | 15 مهر 1397 ساعت 10:50 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی والنسیا - بارسلونا

دو تیم والنسیا و بارسلونا، امشب در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی والنسیا - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از کسب سه نتیجه ضعیف پیاپی در لالیگا، به دنبال این است که روند خود را تغییر داده و بلاخره به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان والورده در دیدار پیشین خود در چمپیونزلیگ مقابل تاتنهام قرار گرفتند و در ومبلی موفق شدند 4-2 این تیم را شکست داده و پیروزی خوبی کسب کنند. حال آنها به دنبال ادامه این روند و کسب نتیجه در لالیگا خواهند بود.

 

 

1336509

 

 

رئال مادرید، اصلی ترین رقیب بارسا که هم امتیاز با آنهاست، شب گذشته مقابل آلاوس متحمل شکست شد و فرصت خوبی برای بارسا به وجود آمده تا اختلاف خود با رقیب را افزایش داده و فاصله بیندازد.

 

در آن سو والنسیا با 8 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها پس از 5 بازی ناکامی در کسب پیروزی، هفته گذشته موفق شدند رئال سوسیداد را شکست دهند و امتیاز مهمی در این دیدار کسب کنند. حال باید دید آیا آنها می‌توانند در خانه به روند پیروزی ادامه دهند یا بار دیگر دچار افت خواهند شد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، والنسیا موفق به کسب پیروزی نشده و بارسا در 5 بازی به برتری رسیده و دیگر دیدار نیز با تساوی یافته است. سانتی مینا تنها غایب احتمالی والنسیا برای این بازی است، در حالی که در آن سو، سرخی روبرتو و ساموئل اومتیتی به این بازی نمی‌رسند و حضور لوئیس سوارز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1342955

دیدگاه‌ها