کد خبر : 1559493 | 15 مهر 1397 ساعت 18:46 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

توپچی‌ها با توپ پر به جمع مدعیان بازگشتند؛

تاریخ‌سازی به سبک آرسنالی‌ها (عکس)

برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که دو بازیکن تعویضی پس از ورود به زمین هم گل می زنند و هم پاس گل می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم فوتبال آرسنال موفق شد در دربی لندن مقابل فولام به برتری 5 بر 1 دست یابد؛ دیداری که همه چیز برای توپچی ها و اونای امری به همراه داشت و با درخشش بی نظیر مهاجمان این تیم همراه بود.


در واقع برای اولین بار بود که دو بازیکن تعویضی در تاریخ رقابت های لیگ برتر موفق به گلزنی و ثبت پاس گل به صورت توامان شدند تا نبرد برابر تیم همشهری در تاریخ لیگ برتر و همینطور باشگاه آرسنال فراموش نشدنی شود.

 

1343149


آرون رمزی، اوبامیانگ و متئو گوندوزی سه بازیکن تعویضی اونای امری در مقابل فولام بودند؛ رمزی در این مسابقه زننده یکی از بهترین گل های فصل لیگ جزیر بود؛ گلی که با مشارکت 5 بازیکن، 9 پاس و در طول 19 ثانیه ثبت شد. این هافبک علاوه بر این فراهم کننده پاس گل پنجم تیم هم بود که روی ضربه اوبامیانگ به دست آمد. اوبامیانگی که خودش با به ثمر رساندن 2 گل و ارسال یک پاس گل، مهم ترین نقش را در ثبت آمار تاریخی آرسنال برعهده داشت.


به این آمار نمایش ستودنی لاکازت را هم اضافه کنید که دو بار موفق به باز کردن دروازه تیم همشهری شد تا آرسنال برای نهمین مسابقه پیاپی به برتری دست یابد.

 

1343150


توپچی های شهر لندن که پس از سال ها که با ونگر از کسب قهرمانی لیگ برتر ناامید شده بودند، حالا با 18 امتیاز به جمع مدعیان بازگشته اند و در صورت تساوی منچسترسیتی و لیورپول، اختلاف این تیم با صدرنشین جدول که چلسی با 20 امتیاز است تنها به 2 امتیاز می رسد تا در هفته های آتی شاهد نبردهایی تماشایی و حساس میان بزرگان لیگ جزیره باشیم.

 

1343147

 

1343148

دیدگاه‌ها