کد خبر : 1559713 | 16 مهر 1397 ساعت 17:43 | 36.2K بازدید | 1 دیدگاه

آبشک: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

آقای مدیرعامل سرنوشت فوتبالی من را عوض کرد

هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید تصمیمات مدیرعامل سرشناس سابق داماش بر روی زندگی او بسیار تاثیر گذاشته و روند فوتبالی وی را تغییر داده است.

آقای مدیرعامل سرنوشت فوتبالی من را عوض کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد آبشک هافبک جنگنده نساجی مازندران که یکی از بازیکنان خوب قرمزپوشان مازنی در لیگ هجدهم به شمار می‌رود و نمایش‎های خوبی از خود به جا گذاشته است درباره دیدار تیمش با سپاهان اصفهان و حذف تلخ از جام حذفی گفت:


به هر حال فوتبال همین است. تیم ما روند رو به رشدی دارد و رفته رفته به فاز نتیجه گیری می‌رسد. در لیگ برتر مسابقات سختی داشتیم اما همان تیم‌های قدرتمند ما را به سختی شکست دادند. شرایط جام حذفی هم با لیگ برتر بسیار متفاوت است و ما با منطق وارد این دیدار شدیم و برای لحظه به لحظه بازی هدف داشتیم. متاسفانه بدشانس بودیم که مقابل تیم خوب سپاهان در ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شدیم.


*آبشک در کنار محمد عباس‌زاده در ضربات پنالتی ناموفق بودند و فرصت‌های خود را از دست دادند. وی در این رابطه گفت:
دلیل اصلی از دست دادن پنالتی‌ها عدم تمرکز ذهنی بود. من به شخصه به خاطر نداشتن تمرکز ضربه بدی زدم. محمد هم به همین دلیل ضربه پنالتی خود را از دست داد. زیر نقطه پنالتی یک چاله وجود داشت و به همین دلیل محمد زیر توپ ضربه زد که به بالای دروازه رفت. اما شانس هم با سپاهان همراه بود و حیف شد که حذف شدیم. من به شخصه شرمنده بازیکنان، کادرفنی و هواداران نساجی شدم و از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.


*نساجی بعد از اتمام تعطیلات لیگ بار دیگر به مصاف سپاهان می‌رود. آبشک در خصوص این مسابقه گفت:
ما صد در صد برای انتقام به اصفهان می‌رویم. تیم ما به هر حریفی باج نمی‌دهد و به دنبال این هستیم با کسب برد برابر سپاهان دست پر از بازی خارج از خانه خود بازگردیم.

 

1343443

 


*هافبک تیم نساجی چند سالی را در لیگ یک گذراند و حالا در بازگشت به لیگ برتر جزو بازیکنان خوب تیمش بنا به نظر کادرفنی قرار دارد. وی در این رابطه به ما گفت:
من در فوتبال آن مسیری که باید طی می‌کردم را نکردم. در داماش چند سال خوب را پشت سر گذاشتم و عالی کار کردم و همیشه مدیون این تیم هستم. اما در آن زمان آقای عابدینی که مدیرعامل وقت بودند منافع خودشان را در نظر گرفتند و شرایط را برای من سخت کردند. من در آن سال‌ها از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما ایشان جلوی پیشرفت من را گرفته و به خاطر پول، رضایتنامه من را برای مس کرمان صادر کردند. بعد هم که از این تیم جدا شدم به ملوان رفتم و فعالیتم در لیگ یک بسیار اشتباه بود. من از لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم اما در لیگ یک ماندم که اگر زمان به عقب بازگردد هرگز این اشتباه را تکرار نخواهم کرد. آقای عابدینی و سنگ اندازیش در روند انتقال من در سرنوشت فوتبالیم بسیار تاثیر گذاشت و مسیر را تغییر داد.


*محمد آبشک در آخر شرایط تیمش را خوب ارزیابی کرد و گفت:
شرایط مالی باشگاه ما بسیار خوب و همه امکانات در اختیار ماست. مالکان باشگاه با تمام وجود پای تیم ایستاده‌اند و خدا را شکر هیچ مشکلی را حس نمی‌کنیم. شرایط فنی هم همانطور که گفتم روز به روز بهتر می‌شود و فقط دوست داریم که تماشاگران حمایت خودشان را از تیم قطع نکنند تا با کمک آن‌ها در انتهای لیگ به رتبه‌ای خوب دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها