کد خبر : 1560051 | 18 مهر 1397 ساعت 09:47 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی تنها مشکل توخل در PSG

پیروزی 5-0 مقابل لیون، 9 بازی 9 برد و صدرنشینی مقتدرانه در جدول لو شامپیونا؛ مسلماً توماس توخل با کسب این افتخارات در این زمان کوتاه، این روزها محبوب‌ترین مرد پاریسی است.

کاوانی تنها مشکل توخل در PSG

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه به نظر می‌رسد با این اوصاف در پاریس همه چیز بر وفق مراد توخل است اما یک مساله در تیم او وجود دارد که مثل خاری در چشم، توخل را آزار می‌دهد. ابرستاره‌ای که رابطه‌اش با او روز به روز بدتر می‌شود : ادینسون کاوانی.

 

در بازی آخر PSG که مقابل لیون برگزار شد، توخل کاوانی مهاجم را در دقیقه‌ی 40 از بازی بیرون کشید و تیلو کهرر مدافع آلمانی را جایگزینش کرد. ولی علت تصمیم توخل کاملاً تاکتیکی و فنی بود چرا که کیمپمبه مدافع PSG در دقیقه‌ی 32 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شده بود و توخل احساس نیاز می‌کرد که به جای او از مدافع دیگری استفاده کند. اما کاوانی زمانی که از زمین بیرون می‌رفت از دست دادن با توخل خودداری کرد.

 

اما این اولین بار نیست که کاوانی با باشگاه یا سرمربی‌اش دچار مشکل می‌شود. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند این مهاجم اروگوئه‌ای از چند هفته پیش سرحال نبوده و به شکلی رفتار می‌کرده که گویا از پاری سن ژرمن و وضعیت خود در این باشگاه راضی نیست.

 

شاید یکی از علتهای نارضایتی کاوانی این باشد که دیگر مهاجمین PSG یعنی امباپه و نیمار نسبت به او آزادی عمل بیشتری دارند و به خصوص نیمار، عملاً علاقه‌ای به شرکت در کارهای دفاعی نشان نمی‌دهد و کاوانی مجبور است این کم‌کاری او را جبران کند. یعنی باید بیشتر بدود و بیشتر تلاش کند. در این شرایط مشخص است که کاوانی که خود را یک استاد هنرمند می‌داند از وظیفه‌ای که توخل به عهده‌اش گذاشته راضی نباشد و این نارضایتی خود را به شکلی نمایش دهد.

 

بعد از پیروزی بر لیون، کاوانی برای جشن گرفتن پیروزی قاطع 5-0 بر این حریف قدرتمند در زمین حاضر نشد تا این پیروزی را با همبازی‌هایش و هواداران PSG جشن بگیرد. رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که کاوانی در آن لحظات ورزشگاه را ترک کرده بوده و اصلاً در استادیوم حضور نداشته.

 

1343856

دیدگاه‌ها