کد خبر : 1560073 | 18 مهر 1397 ساعت 11:03 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ مس رفسنجان – پرسپولیس پاکدشت

استارت میشو با پرسپولیسی ها

در اولین بازی در دوران پساسامره، رفسنجانی ها با مربی خارجی خود مقابل پرسپولیسی های دسته اول استارت دوباره ای برای بازگشت به روزهای اوج می زنند.

استارت میشو با پرسپولیسی ها

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم ترین بازی های امروز دسته اول مس رفسنجان تیم بحران زده و پرحاشیه هفته های گذشته اولین تجربه خود با مربی جدید اما نام آشنا را مقابل پرسپولیسی های پاکدشت پشت سر خواهد گذاشت به این امید که بتواند نوار شکست های متوالی را پاره کند.


مس بعد از قطع همکاری با علی سامره سرمربی بومی خود به دلیل برخی مشکلات یک بار دیگر به سراغ میشو کریستوچویچ صربستانی رفت تا این مربی پابه سن گذاشته سر از رفسنجان دربیاورد به این امید که بتواند ماموریت نیمه تمام دوفصل گذشته را به پایان برساند. رفسنجانی ها که یکی از باشگاه های فعال در نقل و انتقالات تابستانی بودند در پنج هفته گذشته صاحب یک برد، یک تساوی و سه شکست متوالی شدند تا جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص دهند.


در آن سوی میدان فرهاد کاظمی و شاگردانش حضور دارند، تیمی تازه تاسیس که با خرید سهمیه استقلال جنوب اولین تجربه خود در دسته اول را به ثبت رساند حالا با مجموعه ای از بازیکنان سرشناس و جویای نام امیدوار به خلق شگفتی در این رقابت هاست. آقا فرهاد با همان خصوصیات فنی و اخلاقی خاص تیمی در اختیار دارد که حرف های زیادی برای گفتن دارد از همین رو جنگ امروز او با میشو صربستانی می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد.


جنگ امروز مس با پرسپولیس در رفسنجان قطعا صحنه های جالب توجهی در پی خواهد داشت، جنگی که نگاه بسیاری را معطوف به دل کویر خواهد کرد چون نتیجه پایانی آن برای این تیم ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیدگاه‌ها